روسیه و سوریه: آمریکا هنوز برای تروریست ها تجهیزات نظامی می فرستد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، روسیه و سوریه اعلام کردند آمریکا تحت پوشش ارسال یاری به اردوگاه الرکبان، برای تروریست ها در سوریه تجهیزات نظامی ارسال می نماید.

روسیه و سوریه: آمریکا هنوز برای تروریست ها تجهیزات نظامی می فرستد

به گزارشبه نقل از سانا، دو هیئت هماهنگ کننده سوریه و روسیه برای بازگشت مهاجران سوری اعلام کردند آمریکا از اوضاع انسانی در اردوگاه الرکبان بهره برداری می نماید و در پشت پرده ارسال یاری های بشردوستانه و پزشکی برای این اردوگاه به بهانه رویارویی با گسترش ویروس کرونا، برای تروریست ها تجهیزات نظامی ارسال می نماید.

این دو هیئت در بیانیه ای اضافه کردند آمریکا کوشش می نماید از گسترش ویروس جدید کرونا بهره برداری کند. آمریکا همچنین کوشش می نماید به منظور عبور کامیون ها و تجهیزات برای تروریست ها تحت پوشش یاری های بشردوستانه برای اردوگاه الرکبان به سازمان ملل متحد فشار وارد کند.

این بیانیه تاکید نمود اوضاع انسانی در اردوگاه الرکبان نتیجه اقدام آمریکا در اشغالگری غیرقانونی این بخش از سوریه است و روسیه و سوریه برای بیرون آوردن حبس شدگان در این اردوگاه، همه تدابیر لازم را اتخاذ کردند.

این بیانیه اضافه کرد سوریه برای بازگرداندن همه حبس شدگان در اردوگاه الرکبان به مناطق آزادشده از تروریسم مصمم است و این در حالی است که طرف آمریکایی از طریق مزدوران تروریست و شبه نظامیان مسلح که بر بیشتر یاری های انسانی تسلط دارند به مانع تراشی در برابر بازگشت حبس شدگان ادامه می دهد که این شرایط باعث بحرانی شدن وضع فاجعه بار غیرنظامیان می گردد و زندگی بسیاری از آن ها به ویژه بچه ها را تهدید می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1239

به "روسیه و سوریه: آمریکا هنوز برای تروریست ها تجهیزات نظامی می فرستد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه و سوریه: آمریکا هنوز برای تروریست ها تجهیزات نظامی می فرستد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید