زمین ساخت بیش از سه هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی در هرمزگان مهیاست

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: بیش از سه هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی ساخت مسکن در هرمزگان، زمین در اختیار بنیاد مسکن استان قرار گرفته است.

زمین ساخت بیش از سه هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی در هرمزگان مهیاست

جهت دریافت خدمات آلاچیق آهنی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

فریدون همتی شب گذشته(27 فروردین ماه) در نشست شورای مسکن هرمزگان، اضافه نمود: تا به امروز برای ساخت بیش از سه هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی ساخت مسکن در هرمزگان، زمین در اختیار بنیاد مسکن استان قرار گرفته است.

وی توضیح داد: 50 درصد از هزینه صدور پروانه ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن از سوی شهرداری ها تخفیف داده می گردد و 50 درصد مابقی نیز فعلاً اخذ نخواهد شد تا بنیاد مسکن بتواند به سرعت این واحدها را بسازد و آماده بهره برداری کند.

همتی با بیان اینکه طبق تصمیمات اتخاذ شده هزینه ای از سوی نظام مهندسی برای ساخت واحدهای مسکونی در قالب این طرح، فعلاً دریافت نمی گردد، اضافه نمود: ادارات و بنگاه ها سریعا نسبت به ثبت نام و تشکیل پرونده برای کارکنان فاقد مسکن که تا به امروز از تسهیلات این حوزه استفاده نکرده اند، اقدام نمایند تا اطلاعات دقیقی از تعداد این افراد معین گردد.

وی اضافه نمود: برای تامین مسکن کارکنان ادارات و بنگاه ها، هرکدام از دستگاه ها که دارای زمین مازاد هستند، می توانند برای ساخت مسکن کارکنان خود از آن استفاده نمایند و در غیر این صورت، زمین مورد احتیاج برای این کار به وسیله اداره کل راه و شهرسازی استان، تامین خواهد شد.

استاندار هرمزگان ادامه داد: برای ساخت این واحدهای مسکونی از ظرفیت تعاونی های مسکن استفاده می گردد و همچنین ادارات فاقد تعاونی می توانند، تعاونی های جدید مسکن تشکیل دهند.

همتی در انتها گفت: در زمینه نوسازی بافت های فرسوده در هرمزگان اقداماتی در حال اجرا است که با جدیت پیگیری می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1168

به "زمین ساخت بیش از سه هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی در هرمزگان مهیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمین ساخت بیش از سه هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی در هرمزگان مهیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید