سرقت 4 میلیاردی آقا و خانم سرایدار از خانه ویلایی بلافاصله پس از استخدام

به گزارش تور ارمنستان ارزان، رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم از بازداشت آقا و خانمی اطلاع داد که به عنوان سرایدار یک منزل ویلایی مشغول به کار شده و به سرعت پس از استخدام اقدام به سرقت چهار میلیاردی از منزل ویلایی نموده بودند.

سرقت 4 میلیاردی آقا و خانم سرایدار از خانه ویلایی بلافاصله پس از استخدام

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار کیوان ظهیری با اعلام خبر بازداشت دزدانی که در پوشش سرایداری، اقدام به سرقت چهار میلیاردی نموده بودند، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: حدود 10 روز پیش خبری مبنی بر سرقت از یک خانه ویلایی در محله قلهک به پلیس 110 واصل شد که تیمی از مأموران کلانتری 124 قلهک برای آنالیز موضوع به محل سرقت مراجعه کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم اضافه کرد: پس از حضور مأموران در محل سرقت و آنالیز های اولیه تعیین شد اموال باارزشی از جمله طلاجات، چند تخته فرش دستباف، حدود 30 عدد ساعت برند، مقادیری دلار، چند عدد تابلو فرش و یک دستگاه خودروی هایما از منزل مذکور سرقت رفته است.

وی توضیح داد: مأموران کلانتری 124 قلهک در تحقیقات بیشتر دریافتند که صاحب خانه ویلایی روز پیش از سرقت، یک آقا و خانم را به عنوان سرایدار منزل خود استخدام نموده بود و اهالی منزل نیز آن شب برای حضور در یک مراسم عروسی، منزل را ترک نموده بودند.

این مقام انتظامی ادامه داد: آنالیز های بیشتر نشان داد که صاحب خانه ویلایی، یک خانه (سوئیت) سرایداری در مجاورت خانه خود را، در اختیار آقا و خانم سرایدار قرار داده بود که پس از بازگشت آن ها به منزل تعیین شد، سرایدار ها در منزل حضور ندارند، اما وسایل آن ها در خانه سرایداری باقی مانده و لوازم منزل ویلایی نیز به سرقت رفته است.

ظهیری با اشاره به ارزش چهار میلیاردی اموال مسروقه در این سرقت، اعلام کرد: مأموران انتظامی نخستین سرنخ را در خانه سرایداری پیدا نموده و پس از تحقیقات اولیه متوجه شدند با خودروی هایما به سرقت رفته، در شهرستان بروجرد سوخت گیری اجرا شده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم اظهار داشت: مأموران کلانتری 124 قلهک، به سرعت پس از اخذ دستور مقام قضائی به شهرستان بروجرد اعزام شده و با آنالیز حساب های بانکی آقا و خانم سرایدار متوجه شدند مقادیر زیادی پول به حساب های آن ها واریز شده و در حال واریز است.

وی متذکر شد: آنالیز های تکمیلی نشان داد دزدان (آقا و خانم سرایدار) اموال سرقت نموده از خانه ویلایی را به مالخران فروخته و در ازای فروش آنها، مبالغی را دریافت نموده اند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در ادامه، پس از هماهنگی با مقام قضائی، مأموران انتظامی پنج نفر از مالخران این پرونده را که مبالغی را به حساب های دزدان واریز نموده بودند و در نهایت دو دزد را بازداشت کردند.

ظهیری با بیان اینکه در مجموع در این پرونده هفت نفر بازداشت شدند، گفت: تمام اموال مسروقه از دزدان کشف شد؛ همچنین متهمان پس از انتقال به تهران، به مرجع قضائی معرفی شده و پس از اعتراف به جرم خود با دستور مقام قضائی به زندان انتقال یافته و اموال مسروقه نیز طی صورت جلسه تحویل مالباخته شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1389

به "سرقت 4 میلیاردی آقا و خانم سرایدار از خانه ویلایی بلافاصله پس از استخدام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت 4 میلیاردی آقا و خانم سرایدار از خانه ویلایی بلافاصله پس از استخدام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید