سرپرست دپارتمان اقتصادی فدراسیون فوتبال معین شد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، طی حکمی از سوی منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون، وحید فدایی به عنوان سرپرست دپارتمان اقتصادی فدراسیون فوتبال منصوب شد.

سرپرست دپارتمان اقتصادی فدراسیون فوتبال معین شد

در حکم قنبرزاده خطاب به فدایی آمده است: با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد بند 7 ماده 67 اساسنامه مصوب فدراسیون، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دپارتمان اقتصادی منصوب می شوید. امید است با کوشش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران، در راستای مسئولیت این دپارتمان، شاهد ارتقا بیش از پیش فدراسیون باشیم. موفقیت و بهروزی روز افزونتان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید از خداوند منان مسئلت می کنم.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حسابرسی بوده و از سوابق فدایی می توان به مدیر اقتصادی و خزانه دار صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان، مدیر قراردادهای جاری و عمرانی شرکت توسعه و اماکن ورزشی، مدیراقتصادی، خزانه دار و عضو هیأت رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی، مدیر اقتصادی و خزانه دار فدراسیون شنا، عضو شورای آنالیز اختلافات امور جاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، نایب رئیس و عضو هیأت رئیسه ستاد نظارت بر سلامت باشگاههای سراسر کشور فدراسیون پزشکی ورزشی، بازرس اصلی و ناظر هیأت رئیسه فدراسیون گلف، مشاور عالی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، مشاور عالی و رئیس کمیته انضباطی فدراسیون اسکی، مدرس اساسنامه، آئین نامه اقتصادی و نحوه گزارش نویسی و سرپرست خزانه داری فدراسیون تیراندازی اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1970

به "سرپرست دپارتمان اقتصادی فدراسیون فوتبال معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست دپارتمان اقتصادی فدراسیون فوتبال معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید