سعادتمند: در خانواده استقلالی بوده ام و آگاهی کامل از فوتبال دارم، امیدوارم این تیم مثل همواره بدرخشد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، احمد سعادتمند، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد که در خانواده استقلالی حضور داشته و آگاهی کامل از فوتبال دارد.

سعادتمند: در خانواده استقلالی بوده ام و آگاهی کامل از فوتبال دارم، امیدوارم این تیم مثل همواره بدرخشد

احمد سعادتمند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: ابتدا از وزیر ورزش و جوانان و مجمع باشگاه استقلال و همچنین عزیزانی که تا الان در هیئت مدیره و در خانواده خوب استقلال حضور داشتند، تشکر می کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که چطور می تواند به باشگاه استقلال یاری کند، گفت: در سوابق خدمتی ام جدا از اینکه در استان ها مدیرکل و معاون ورزشی بودم، در فدراسیون ها نیز سمت سرپرستی داشتم. در چهار باشگاه به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره فعالیت می کردم. در سال 62، فوتبال جوانان و تیم منتخب مازندران را راهنمایی می کردم و در خانواده فوتبالی و استقلالی بودم. بیش از 30 سال در ورزش کشور هستم و آگاهی کامل به فوتبال و استقلال دارم و امیدوارم بتوانم به این باشگاه یاری نموده و کارها را با آرامش پیش ببریم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: همه اعضای هیئت مدیره هم قسم شدیم که به باشگاه یاری کنیم و برای موفقیت تیم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم. امیدوارم همه ما یاری کنیم تا استقلال مانند همواره بدرخشد. استقلال پرافتخارترین تیم ما بوده و باشگاه مردمی است و شک ندارم به یاری همه و کسانی که در استقلال حضور دارند، بتوانیم این تیم را به صندلی اصلی اش برسانیم.

سعادتمند در مورد مسائل اقتصادی باشگاه استقلال گفت: پس از تشکیل جلسه هیئت مدیره استقلال، فتحی در رابطه با مباحث اقتصادی و فنی در خدمت دوستان خواهد بود. آمده ایم که مسائل را حل کنیم و انشاء الله که مسئله ای نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 378

به "سعادتمند: در خانواده استقلالی بوده ام و آگاهی کامل از فوتبال دارم، امیدوارم این تیم مثل همواره بدرخشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادتمند: در خانواده استقلالی بوده ام و آگاهی کامل از فوتبال دارم، امیدوارم این تیم مثل همواره بدرخشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید