سنگاپور به ائتلاف علیه داعش می پیوندد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران: سنگاپور امروز دوشنبه گفت که حمایت نظامی لازم از ائتلاف علیه داعش را تامین خواهد نمود ولی در عملیات جنگی مشارکت نخواهد نمود.

سنگاپور به ائتلاف علیه داعش می پیوندد

برای دیدن توسعه یافته ترین شهر آسیا، با تور سنگاپور همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، انگ هن وزیر دفاع سنگاپور در سخنانی در مجلس این کشور تاکید نمود که نیروهای مسلح سنگاپور افسران خود را در مرکز فرماندهی مرکزی آمریکا و دفاتر نیروهای ائتلاف علیه داعش مستقر خواهد نمود تا حمایت نظامی لازم از مقابله علیه داعش را گسترش دهد.

بر اساس این گزارش ارتش سنگاپور همچنین یک فروند هواپیمای بوئینگ کی سی 135 آر را برای سوخت رسانی هوایی به منطقه اعزام می نماید.

وزیر دفاع سنگاپور در ادامه بدون اشاره به تعداد افسران نظامی این کشور که قرار است در ماموریت حمایت نظامی از مقابله ائتلاف به رهبری آمریکا با داعش شرکت نمایند، اضافه نمود: هیچ نیروی زمینی از سنگاپور در عراق و سوریه نخواهد بود و به جای آن نیروهای ارتش سنگاپور در کشورهای مجاور با نیروهای ائتلاف همکاری خواهند کرد.

سنگاپور که یکی از مجهزترین نیروهای نظامی آسیا به شمار می رود خود را یکی از اهداف اصلی شبه نظامیان داعش ارزیابی نموده است.وزیر دفاع سنگاپور توضیح داد که با پیوستن به ائتلاف بین المللی ما به طور مستقیم در برقراری امنیت خودمان مشارکت می کنیم.

ائتلافی متشکل از 40 کشور از جمله کشورهای همسایه عراق و سوریه هنوز نتوانسته اند از پیشروی داعش جلوگیری نمایند. داعش از سال 2012 میلادی تاکنون علیه دولت بشار اسد در سوریه می جنگد. این گروه از ژوئن 2014 میلادی حملات خود را به عراق نیز گسترش داد و بخش های زیادی از شمال و غرب این کشور را تصرف نموده است.

داعش در مناطق تحت تصرف خود خلافت اسلامی اعلام نموده است. در ماه اوت آمریکا حملات هوایی علیه داعش در عراق را شروع کرد. واشنگتن در ماه سپتامبر دامنه حملات خود علیه داعش را به سوریه نیز گسترش داده است.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 493

به "سنگاپور به ائتلاف علیه داعش می پیوندد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگاپور به ائتلاف علیه داعش می پیوندد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید