شاه علی دوست: باید برابر تراکتور کم اشتباه بازی کنیم، جای طرفداران نساجی در استادیوم خالی است

به گزارش تور ارمنستان ارزان، روزبه شاه علی دوست هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت که این تیم در ملاقات مقابل تراکتور تبریز باید کم اشتباه عمل کند.

شاه علی دوست: باید برابر تراکتور کم اشتباه بازی کنیم، جای طرفداران نساجی در استادیوم خالی است

روزبه شاه علی دوست در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره آخرین شرایط نساجی برای بازی برابر تراکتور گفت: ما در شرایط خوبی هستیم و در بازی اول هم نتیجه خوبی در اراک گرفتیم. البته آن بازی را به طور کامل فراموش کردیم و حالا به بازی برابر تراکتور فکر می کنیم. خوشبختانه شرایط روحی و فنی بازیکنان خوب است و امیدوارم در هفته دوم هم نتیجه خوبی برابر تراکتور بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نساجی می تواند تراکتور را شکست بدهد؟، تأکید کرد: هدف ما چیزی جز برد نیست، ولی در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. ما بازی سختی در پیش داریم و تراکتور هم با توجه به تساوی خانگی در بازی اول، حالا دنبال جبران است. با این حال ما میزبان هستیم و می خواهیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم. البته این را هم باید بگویم که تراکتور بازیکنان بسیار باتجربه ای دارد و ما باید در این بازی کم اشتباه باشیم تا ضربه نخوریم.

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر با اشاره به غیبت طرفداران این تیم اعلام کرد: این اولین بازی خانگی ما در این فصل است و جای طرفداران پرشور نساجی هم در استادیوم خالی است. البته ما از طرفداران نساجی انرژی می گیریم و امیدوارم در لیگ سال جاری نتایجی بگیریم که باعث خوشحالی آنها گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1676

به "شاه علی دوست: باید برابر تراکتور کم اشتباه بازی کنیم، جای طرفداران نساجی در استادیوم خالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه علی دوست: باید برابر تراکتور کم اشتباه بازی کنیم، جای طرفداران نساجی در استادیوم خالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید