شنیده شدن صدای توپخانه سنگین در پایتخت لیبی برای دومین روز متوالی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، درگیری بین نیروهای شرق لیبی به فرماندهی خلیفه حفتر و نیروهای غرب لیبی به ریاست فائز السراج ادامه دارد و صبح امروز نیز برای دومین روز متوالی صدای توپخانه سنگین جنوب طرابلس پایتخت لیبی را به لرزه درآورد.

شنیده شدن صدای توپخانه سنگین در پایتخت لیبی برای دومین روز متوالی

جهت دریافت اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، صدای توپخانه سنگین از روز سه شنبه(دیروز) در محله های جنوبی طرابلس به گوش می رسید صبح امروز چهارشنبه نیز همچنان ادامه داشت.

منابع لیبیایی گفتند که منطقه صلح الدین در جنوب طرابلس دیشب شاهد شلیک بی هدف راکت بود که خسارت های اقتصادی در این منطقه به بار آورد اما تلفات انسانی دربرنداشت.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی، نیروهای دولت وفاق ملی لیبی دیشب گفت که نیروهای تحت امر حفتر در حال شلیک بی هدف و متوالی راکت گراد به سمت محله های مسکونی طرابلس هستند.

از سوی دیگر یگان مبارزه با تروریسم وابسته به دولت وفاق ملی در حساب توئیتری خود فیلمی را منتشر کرد که شلیک راکت ها در شب را نشان می دهد.

از آوریل گذشته طرابلس پایتخت لیبی و اطراف آن شاهد درگیری های مسلحانه بین نیروهای حفتر و نیروهای وابسته به دولت وفاق ملی است.

با وجود گذشت حدود نُه ماه از شروع این درگیری ها و ناکامی نیروهای حفتر در نفوذ به طرابلس، اما حفتر پنجشنبه گذشته از شروع نبرد سرنوشت ساز و پیشروی به سمت طرابلس اطلاع داد.

حفتر از حمایت های اقتصادی و تسلیحاتی امارات و مصر برخوردار است حال آنکه السراج نیز از حمایت های قطر و ترکیه برخوردار است و در همین ارتباط رسانه های ترکیه روز سه شنبه(دیروز) از شروع اعزام نیروهای ترکیه ای به طرابلس به منظور حمایت از نیروهای السراج اطلاع دادند.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 941

به "شنیده شدن صدای توپخانه سنگین در پایتخت لیبی برای دومین روز متوالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شنیده شدن صدای توپخانه سنگین در پایتخت لیبی برای دومین روز متوالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید