شیوع کرونا مجلس ایتالیا را فلج کرد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، رسانه های ایتالیایی از ابتلای 18 نفر از نمایندگان مجلس ایتالیا به کرونا و به قرنطینه رفتن حدود 80 نماینده دیگر به دلیل ارتباط با آن ها و لغو همه نشست های آینده این نهاد مهم در هفته آینده خبر دادند.

شیوع کرونا مجلس ایتالیا را فلج کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه اتریشی دی پرسه، مجلس ایتالیا به یکی از کانون های شیوع کرونا و مناطق خطر در این کشور تبدیل شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

18 نفر از نمایندگان مجلس ایتالیا به کرونا مبتلا شده اند. 80 نماینده دیگر مجلس این کشور که با افراد مبتلا در ارتباط بوده اند در قرنطینه خانگی قرار گرفته اند.

به گزارش رسانه های ایتالیایی همه جلسات و رأی گیری ها در مجلس ایتالیا که برای هفته آینده برنامه ریزی شده بود، لغو شده است.

بخصوص نمایندگان حزب راست میانه فوزا در ایتالیا به ریاست سیلویو برلوسکونی که اخیراً به کرونا مبتلا شده و بهبود یافته است تحت تأثیر این شیوع کرونا قرار گرفته اند.

رئیس فراکسیون حزب برلوسکونی و دیگر نمایندگان این حزب در قرنطینه خانگی به سر می برند. احزاب چپ میانه در مجلس ایتالیا خواهان رأی گیری های آنلاین در این شرایط هستند که در حال حاضر درباره این پیشنهاد بحث می گردد.

در ایتالیا هفته هاست که آمار مبتلایان جدید به کرونا افزایش چشمگیری داشته است و از زمان شیوع این بیماری در ماه فوریه حدود 36هزار نفر در این کشور بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

اخیراً آمار مبتلایان روزانه در ایتالیا هم بالاترین رکورد از زمان شیوع کرونا را ثبت نموده است.

در این شرایط دولت ایتالیا تشدید محدودیت ها برای مهار کرونا را در دستور کار قرار داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1551

به "شیوع کرونا مجلس ایتالیا را فلج کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوع کرونا مجلس ایتالیا را فلج کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید