عراق، ائتلاف فتح: برخی ملاحظات درباره کاندیداها مانع تکمیل کابینه می شود

به گزارش تور ارمنستان ارزان، نماینده ائتلاف فتح در مجلس عراق با اشاره به ادامه مذاکرات درباره تصدی پست های وزارتی خالی ابراز داشت که برخی ملاحظات درباره کاندیداها مانع تکمیل کابینه می شود.

عراق، ائتلاف فتح: برخی ملاحظات درباره کاندیداها مانع تکمیل کابینه می شود

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از موازین نیوز، فاضل الفتلاوی کننده ائتلاف فتح امروز خاطرنشان کرد که برخی ملاحظات درباره کاندیداها مانع تصدی پست های وزارتی خالی می شود.

الفتلاوی قول داد که جدول دستور کار ماموریت نشست امروز مجلس شامل تکمیل کابینه وزارتی و بحث درباره قانون بازنشستگی به اضافه صحبت در زمینه اوضاع معیشتی اقشاری که در اثر پیامدهای کرونا متضرر شده اند باشد.

کننده ائتلاف فتح با ابراز نگرانی درباره معرفی گزینه هایی که فراکسیون های سیاسی رد می کنند و نیز ادامه اختلافات در زمینه کاندیدای پست وزارت نفت شرح داد که اسامی کاندیداهای کابینه وزارتی به مجلس رسیده و همچنان مذاکرات و اختلاف درباره آنها وجود دارد.

وی همچنین ابراز داشت که وجود برخی ملاحظات و شروط درباره گزینه ها ممکن است مانع تکمیل کابینه شده و کمیته های مجلس بحث های خود را در زمینه نسخه نهایی پیش نویس قانون انتخابات و چندین حوزه انتخابی ادامه می دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1399

به "عراق، ائتلاف فتح: برخی ملاحظات درباره کاندیداها مانع تکمیل کابینه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، ائتلاف فتح: برخی ملاحظات درباره کاندیداها مانع تکمیل کابینه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید