فرافکنی تازه عربستان علیه ایران

به گزارش تور ارمنستان ارزان، وزیر خارجه سعودی که کشورش با حمایت اقتصادی و لجستیکی از تروریست ها سهم بسیار بزرگی از ویران کردن کشور سوریه را دارد، با فرار به جلو و فرافکنی ایران را به کوشش برای تغییر ترکیب جمعیتی و فرقه ای در این کشور متهم کرد.

فرافکنی تازه عربستان علیه ایران

به گزارش ایرنا، فیصل بن فرحان در نشست مجازی بروکسل درباره سوریه، بدون ذکر هیچ دلیل و مستندی خواهان توقف کوشش های جمهوری اسلامی ایران برای تغییر ترکیب جمعیتی در سوریه شد.

در حالی که حضور ایران در سوریه به دعوت رسمی دولت قانونی این کشور انجام گرفته است، دولت سعودی با شروع بحران سوریه با همکاری کشور های غربی و بعضی دیگر از حکام عرب ضمن تامین اقتصادی گروه های تروریستی و گرد آوردن آن ها از اقصی نقاط دنیا، کوشش داشت دولت رسمی و قانونی این کشور را با استفاده از این افراد خارجی سرنگون و دولت مورد نظر خود را بر سر کار آورد.

شاهزاده سعودی بدون توجه به این پیشینه کشورش در جنگ سوریه، طی اظهاراتی در نشست بروکسل که دیروز (سه شنبه) به صورت مجازی برگزار گردید، بر حمایت عربستان سعودی از کوشش ها برای رسیدن به راه حلی تاکید نمود که امنیت مردم سوریه را تضمین نموده و از آنان در مقابل سازمان های تروریستی و شبه نظامیان فرقه ای که مانع رسیدن به یک توافق واقعی می شوند، محافظت کند.

دولت عربستان پس از پیروزی های ارتش سوریه بر گروه های تروریستی و تکفیری و در آستانه شکست کامل این گروه ها در سوریه، کوشش های وسیعی برای نزدیک کردن خود به دمشق به عمل آورده است.

منبع: فرارو
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1910

به "فرافکنی تازه عربستان علیه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرافکنی تازه عربستان علیه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید