قرنطینه شناگران سخت است، تعداد ملی پوشان را افزایش می دهیم

به گزارش تور ارمنستان ارزان، محسن سمیع زاده در گفت وگو با خبرنگاران درباره شروع به کار تمرینات ملی پوشان شنا گفت: ابتدا از رسانه ها تشکر می کنم که با قلم خوب خبرنگاران، تمرینات شناگران شروع شد. در واقع ما اردویی نداریم. از ابتدای کارم به عنوان مدیر تیم های ملی، برگزاری تیم های ملی را برچیده ام و قرار شد تمرینات به صورت غیرمتمرکز برگزار گردد. هر شناگر در شهر خود تمرین می نماید. در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا، پافشاری ما برای عدم برگزاری اردو بیشتر است. صحبت هایی مطرح بود که فضایی برای تمرینات شناگران داشته باشیم چرا که ما پایبند به قوانین فدراسیون پزشکی ورزشی هستیم.

قرنطینه شناگران سخت است، تعداد ملی پوشان را افزایش می دهیم

مدیر تیم های ملی شنا ادامه داد: تمرینات را با سه شناگر شروع کردیم. همانطور که می دانید کرونا روز به روز جدی تر می گردد به همین دلیل ما با سه شناگر تمرینات را شروع کردیم که شانس کسب سهمیه بیشتری دارند. سعی می کنیم با رعایت پروتکل های بهداشتی، نفرات دیگری را نیز به اردو اضافه کنیم. هفته دوم را نیز با همین تعداد شناگر ادامه می دهیم تا شرایط بهتر گردد و کم کم شناگرانی که پتانسیل دارند، به اردو اضافه شوند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر فدراسیون جهانی شنا برنامه ای برای کسب سهمیه ورودی المپیک اعلام ننموده البته حدس ها این است که اوایل سال 2021 و اگر ویروس کرونا اجازه دهد، استارت مسابقات زده گردد؛ کوشش و برنامه ریزی ما هم بر این مبنا است.

سمیع زاده در پاسخ به این سؤال که با توجه به شیوع ویروس کرونا، بهتر نبود سه شناگر در اردو می ماندند؟ گفت: بالسینی ساکن تهران است، قره حسنلو در کرج زندگی می نماید و انصاری نیز از شهر میانه حضور دارد که او نیز در تهران خانه ای اجاره نموده است؛ مربیان شنا در زمان تمرین سخت گیری های لازم را انجام می دهند. بیشترین نگرانی ما برای زمان خروج بازیکنان از تمرینات است که به آنها تأکید نموده ایم با رعایت پروتکل های بهداشتی و با وسایل شخصی، بلافاصله پس از خاتمه تمرین به منزل بروند. به نظر می رسد اگر شناگران نزد خانواده ها باشند، ایمن تر هستند چرا که حضور سه یا چهار شناگر در یک اتاق، خطر کرونا را بیشتر می نماید. همچنین تهیه غذا در این برهه زمانی کار سختی است. شرایط قرنطینه سخت است به همین دلیل ترجیح دادیم که شناگران با وسایل شخصی، پس از تمرینات به منزل بروند.

مدیر تیم های ملی شنا در خاتمه گفت: از مسئولان می خواهم که برای حل ویروس کرونا یاری بیشتری نمایند چرا که مردم رعایت می نمایند و امیدوارم مسئولان نیز توجه بیشتری داشته باشند. طرح ترافیک باعث افزایش تجمع در وسایل حمل و نقل عمومی همچون مترو و اتوبوس شده که یک فاجعه است. قبول دارم که استفاده از وسیله شخصی، ترافیک را افزایش می دهد اما در یک بحران، انتخاب بد و بدتر است. تجمع مردم در اتوبوس و مترو، باعث شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا می گردد؛ وگرنه مگر چند مراسم عروسی در تهران برگزار می گردد؟

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1452

به "قرنطینه شناگران سخت است، تعداد ملی پوشان را افزایش می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه شناگران سخت است، تعداد ملی پوشان را افزایش می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید