قطر: کشورهای تحریم کننده طرحی برای حمله نظامی به ما داشتند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، معاون نخست وزیر و وزیر دفاع قطر تاکید نمود، کشورهای تحریم کننده برای حمله به قطر و نه فقط محاصره آن برنامه ریزی نموده بودند.

قطر: کشورهای تحریم کننده طرحی برای حمله نظامی به ما داشتند

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

خالد بن محمد العطیه، معاون نخست وزیر و وزیر دفاع قطر در مصاحبه ای با شبکه ماهواره ای الجزیره اظهار کرد: تمامی اطلاعات نشان می دهند که برنامه ای برای حمله به قطر طی دو مرحله وجود داشته است؛ مرحله اول تحریم و تاثیر گذاشتن آن بر مردم قطر و مرحله دوم حمله نظامی.

العطیه در ادامه گفت: هدف اصلی کشورهای تحریم نماینده در واقع حمله است و نه محاصره و شناسایی نتایج آن و اینها مسایل روشنی برای ما هستند، تمامی اطلاعات و مدارکی که در اختیار داریم به ما ثابت می نمایند جایی برای تردید نیست که طرحی برای حمله وجود داشته است و مدارکی وجود دارند که توسط روسای کشورها مستند شده اند، از جمله شواهدی که از امیر کویت در ملاقات با رئیس جمهور آمریکا و رئیس جمهور آمریکا در ملاقات با رئیس جمهور رومانی و نیز وزیر خارجه سابق آلمان به دست آمده و مستند شده اند و همه آنها وجود قصدی برای حمله نظامی به کشور قطر را ثابت می نمایند.

معاون نخست وزیر و وزیر دفاع قطر تاکید نمود: ترامپ واقعیت همکاری و روابط با قطر را درک کرد و به همین دلیل کاملا از موضعگیری خود عقب نشینی کرد.

العطیه اضافه کرد: معادله روابط قطر با آمریکا بر اساس روابط با یک طرف نیست، آمریکا کشور نهادها است و ما روابط تاریخی را با تمامی موسسه های آمریکایی از جمله وزارت خارجه، کنگره، وزارت دفاع، انرژی و آموزش ایجاد نموده ایم. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1506

به "قطر: کشورهای تحریم کننده طرحی برای حمله نظامی به ما داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطر: کشورهای تحریم کننده طرحی برای حمله نظامی به ما داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید