لیگ قهرمانان اروپا، اشتباهات سریالی مدافعان بارسا در شب تحقیرآمیز مسی و یارانش، بایرن با 8 گل برای مدعیان خط ونشان کشید

به گزارش تور ارمنستان ارزان، تیم فوتبال بایرن مونیخ با شکست سنگین بارسا برای مدعیان کسب جام لیگ قهرمانان خط ونشان کشید.

لیگ قهرمانان اروپا، اشتباهات سریالی مدافعان بارسا در شب تحقیرآمیز مسی و یارانش، بایرن با 8 گل برای مدعیان خط ونشان کشید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، در شب سوم از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم های بارسا و بایرن در لیسبون به مصاف هم رفتند که این ملاقات جذاب و تماشایی با نتیجه 8 بر دو به سود شاگردان فلیک به سرانجام رسید.

بایرن در این بازی خیلی زود توسط مولر در دقیقه 4 به گل رسید اما بارسا خیلی سریع این گل را روی اشتباه آلابا مدافع بایرن در دفع توپ و گل به خودی در دقیقه 7 جبران کرد. شاگردان ستین در عرض چند دقیقه می توانستند دو گل دیگر توسط سوارز و مسی به ثمر برسانند که نویر و تیر دروازه این اجازه را به آنها ندادند.

در ادامه بایرن در عرض 9 دقیقه پیروز شد سه گل دیگر توسط پرشیچ(22)، گرنابری(28) و مولر(31) به ثمر رسانده و نیمه اول را با 4 گل به رختکن برود.

با آغاز نیمه دوم باز این تیم بایرن بود که کنترل بازی را در دست داشت و بارسا همچنان در خط دفاع پر اشتباه و ناتوان در بازیسازی نشان داد. البته پرس سنگین شاگردان فلیک باعث شده بود هافبک های بارسا از بازی خارج شوند.

نکته عجیب بازی ضعیف سمدو در سمت راست خط دفاع بارسا بود که باعث شده بود بایرنی ها تقریبا همه حملات خود را از این جناح ترتیب دهند اما ستین هرگز تغییری در این سمت خط دفاعش ایجاد نکرد.

بارسا در نیمه دوم در دقیقه 57 پیروز شد توسط سوارز به گل برسد اما در ادامه بازی این بایرن بود که باز هم نهایت استفاده را از اشتباهات سریالی مدافعان برسا برد و تا سرانجام بازی به سه دیگر دست یافت.

کیمیچ(67)، لواندوفسکی (82)، کوتینیو (86و 88) گلزنان دیگر بایرن بودند.

نتیجه تحقیر آمیز این بازی بدون شک با اخراج ستین و شاید کنار گذاشتن چند بازیکن بارسا همراه باشد.

بایرن در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده بازی امشب منچستر سیتی و لیون خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1572

به "لیگ قهرمانان اروپا، اشتباهات سریالی مدافعان بارسا در شب تحقیرآمیز مسی و یارانش، بایرن با 8 گل برای مدعیان خط ونشان کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، اشتباهات سریالی مدافعان بارسا در شب تحقیرآمیز مسی و یارانش، بایرن با 8 گل برای مدعیان خط ونشان کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید