مباشری: تا بعد از بازی با سپاهان مشکل زمین تمرین حل می گردد، جریمه من به خاطر اتفاقات رختکن نبود

به گزارش تور ارمنستان ارزان، معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: ان شاالله تا بعد از بازی با سپاهان مشکل زمین تمرین استقلال حل می گردد.

مباشری: تا بعد از بازی با سپاهان مشکل زمین تمرین حل می گردد، جریمه من به خاطر اتفاقات رختکن نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، هادی مباشری پس از تساوی استقلال مقابل سایپا گفت: بارندگی معمولی هیچ مسئله ای نیست و در زمین تمرین انجام می گردد و هیچ کس فکر نمی کرد که بارندگی سیل آسا گردد. از ابتدا هم استادیومی که در اختیارش بوده چمن مصنوعی بود. کمپ استقلال یک هزینه خیلی بالایی دارد و زمینش را باید حدود 1.5 متر برداشت کنیم و بعد از 7-8 ماه به نتیجه برسیم تا باشگاه استقلال به طور دائم صاحب زمین گردد که این کار در دستور هیئت مدیره قرار گرفته و این کار را سال جاری حتما انجام خواهد شد.

وی درباره زمین تمرین مجموعه انقلاب گفت: این موضوع را هم پیگیر هستیم و پیمانکار جاهایی که نقص داشته است را انجام داده است و تا 10-15 روز آینده به ما قول دادند که آماده تمرین گردد. این زمین را برای آینده می توانیم داشته باشیم. ما فعلا که فردا تمرین ریکاوری داریم و بعد از آن هم تیم به قطر می رود و بلافاصله بعد از آن هم به اصفهان می روند و انشالله تا بعد از بازی با سپاهان مشکل زمین تمرین استقلال حل می گردد.

معاون اجرایی باشگاه استقلال درباره اتفاقات پیش آمده در رختکن در بازی با پرسپولیس مطرح نمود: جریمه من به خاطر زمین تمرین بوده و در رختکن استقلال هم نبودم و من کسالتی داشتم و از داخل رختکن اطلاعی نداشتم، تمام تصمیمات را هم هیئت مدیره گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 420

به "مباشری: تا بعد از بازی با سپاهان مشکل زمین تمرین حل می گردد، جریمه من به خاطر اتفاقات رختکن نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مباشری: تا بعد از بازی با سپاهان مشکل زمین تمرین حل می گردد، جریمه من به خاطر اتفاقات رختکن نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید