متضرر شدن دفاتر مسافرتی آذربایجان غربی به واسطه شیوع کرونا

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران/آذربایجان غربی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از فعالیت 92 دفتر خدمات مسافرتی در استان خبرداد.

متضرر شدن دفاتر مسافرتی آذربایجان غربی به واسطه شیوع کرونا

لذت بخشترین تجربه سفر را با تور لحظه آخری تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

ریتا خضرزاده در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته برای 6 دفتر خدمات مسافرتی در سطح استان مجوز صادر شد تا تعداد دفاتر خدمات مسافرتی استان به 92 مورد برسد.

وی بابیان اینکه از این تعداد 52 دفتر خدمات مسافرتی در ارومیه فعالیت دارند، گفت: برای صدور مجور چندین دفتر جدید نیز درخواست هایی داده شده است که در سال جدید این درخواست ها نیز مورد آنالیز قرار می گیرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با اشاره به خسارات وارد شده به دفاتر خدمات مسافرتی استان ادامه داد: متاسفانه با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور بسیاری از این دفاتر مسافرتی متحمل هزینه های بسیاری شدند در حالی که یک سال تمام برای کسب درآمد در ایام نوروز برنامه ریزی نموده بودند.

وی مطرح نمود: دولت برای جبران خسارت فعالان گردشگری سایتی را در نظر گرفته بود که افراد زیادی با مراجعه به این سایت میزان خسارت متحمل شده را درج نموده اند تا دولت در حد توان این خسارات را جبران کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1234

به "متضرر شدن دفاتر مسافرتی آذربایجان غربی به واسطه شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متضرر شدن دفاتر مسافرتی آذربایجان غربی به واسطه شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید