محور دامغان - جندق صدرنشین تصادف های فوتی استان سمنان

به گزارش تور ارمنستان ارزان، رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: بیشترین تصادف های جاده ای منجر به فوت در استان مربوط به محور دامغان- جندق است.

محور دامغان - جندق صدرنشین تصادف های فوتی استان سمنان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سرهنگ تقی کبیری اظهارکرد: برنامه ریزی مناسب برای کاهش تصادفات در محور دامغان- جندق در دستور کار دستگاه های مرتبط باشد. وی ادامه داد: آمار فوتی های ناشی از تصادف های رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان در سال 98 با افزایش یک درصدی نسبت به سال 97 به 274 نفر رسید.

کبیری توضیح داد: 271 نفر در سال 97 در محورهای مواصلاتی استان سمنان در سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی گفت: تعداد تصادف های منجر به فوت در راه های استان سمنان در سال 98 نسبت به سال گذشته آن بیش از سه درصد کاهش اما تصادفات جرحی 11 درصد افزایش داشت.

رئیس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: واژگونی و خروج از جاده با 52 درصد، بیشترین فراوانی را از نظر علت تصادفات در راه های استان در سال 98به خود اختصاص داد.

وی یادآور شد: در راستای کاهش تلفات در تصادف های راه های روستایی، 700 کلاه ایمنی در روستاها بین راکبان موتورسیکلت توزیع و کلاس هایی نیز برای آنان برگزار گردید.

کبیری گفت: با نزدیک شدن به عید فطر پیش بینی می گردد مسافرت ها افزایش یابد و به همین دلیل تاکید می گردد هیچ گونه عملیات عمرانی از یکم تا اواسط خرداد در استان انجام نگردد و رسانه ها با گزارش شرایط ترافیکی در این ایام به پلیس یاری نمایند.

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: محدودیت و ممنوعیت تردد اتوبوس های برون شهری غیر استاندارد به منظور کاهش تصادف های جاده ای به ویژه در عید فطر در دستور کار باشد.

طول محور دامغان ـ معلمان ـ جندق به عنوان محور اتصالی استان سمنان به اصفهان از دشت کویر 270 کیلومتر است که 240 کیلومتر آن در استان سمنان و 30 کیلومتر در استان اصفهان قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1349

به "محور دامغان - جندق صدرنشین تصادف های فوتی استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محور دامغان - جندق صدرنشین تصادف های فوتی استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید