معمای چپ استقلال در دربی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، استقلالی ها با روحیه و فرم خوبی وارد دربی می شوند. آن ها دو بازی قبلی شان را برده اند، صدرنشین لیگ هستند و مصدومان شان هم برگشته اند و آماده بازی شده اند. تنها چیزی که شاید فکری را نگران کند، انتخاب مدافع چپ تیم است. پست مهمی که در دو بازی گذشته، به یک بازیکن غیر تخصصی سپرده شده بود و فکری نمی خواهد مقابل پرسپولیس، تبدیل به پاشنه آشیل تیم گردد.

معمای چپ استقلال در دربی

گزینه اول

محمد نادری تازه از مصدومیت برگشته و می تواند مقابل پرسپولیس به میدان برود. او احتمالا گزینه اصلی فکری برای بازی در این پست خواهد بود. مشکل نادری اینجاست که هم زیاد نفوذ می نماید و هم، گل محمدی نقاط ضعف او را خوب می شناسد. به لحاظ آمادگی جسمانی هم نادری تازه از مصدومیت برگشته و معین نیست تا چه حد، بتواند گزینه مطمئنی برای این بازی سخت محسوب گردد. فکری در روز های باقی مانده تا دربی، به دقت آمادگی نادری را زیر نظر خواهد داشت.

بازگشت اخراجی

هرویه میلیچ، در بازی با ماشین سازی فکری را نجات داد، اما پس از آن، روی نیمکت رفت و جایی در ترکیب این تیم ندارد. نیمکت نشینی او حتی با وجود مصدومیت نادری مقابل گل گهر، باعث شد حاشیه های زیادی در موردش شکل بگیرد. در نهایت فکری تصمیم گرفت او را بخاطر استوری که در صفحه اجتماعی اش منتشر نموده بود از لیست تیم کنار بگذارد. مسائل میلیچ و استقلال، تقریبا حل شده است. با این حال بعید به نظر می رسد فکری بخواهد در دربی، روی بازی دادن به بازیکنی که تازه به تمرینات برگشته و حاشیه های زیادی هم داشته، ریسک کند.

پست غیر تخصصی

محمد دانشگر در غیاب نادری، دفاع چپ استقلال در هفته های اخیر بوده است. دو مسابقه ای که با برد استقلال هم به سرانجام رسیدند. بازی دادن به دانشگر در سمت چپ، دو مشکل برای استقلال ایجاد خواهد نمود. اول اینکه او سرعت بالایی ندارد و نمی تواند پا به پای عالیشاه یا نعمتی، کورس بگذارد. دوم اینکه با رفتن دانشگر به سمت چپ، استقلال از دانشتن او در پست مدافع میانی محروم خواهد شد. استقلال بازی با گل گهر و ماشین سازی، دفاع چندان مطمئنی نداشت و فکری، ترجیح می دهد دوباره از دانشگر در پست تخصصی استفاده کند. به شرطی که حداقل یک نفر از بین نادری و میلیچ، برای حضور در زمین آماده باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1781

به "معمای چپ استقلال در دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای چپ استقلال در دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید