مقاله: بهترین روستاهای شمال برای زندگی بعد از بازنشستگی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، از خود می پرسید زیباترین جای شمال کجاست؟ اگر به زندگی در محیط تالابی و حیات وحش این نواحی علاقه دارید، روستای آبکنار یا تربه بر را برای زندگی انتخاب کنید. اطراف تالاب بزرگ انزلی روستاهای زیبای ایران شکل گرفته اند. مردمان این روستاها رزق و روزی خود را از تالاب می گیرند و بسیار وابسته به هم هستند. وجود گل ها و نیلوفر تالابی یا تماشای پرندگان مهاجر از جذابیت های این روستاهاست. هر ساله گردشگران بسکمک از تهران و دیگر شهرهای ایران به این منطقه دیدنی سفر می کنند.

مقاله: بهترین روستاهای شمال برای زندگی بعد از بازنشستگی

در این مقاله مجله گردشگری خبرنگاران مناسبترین و بهترین روستاهای شمال که برای زندگی عالی هستند، را معرفی می کنیم.

شغل بیشتر اهالی روستای سوباتان یا روستاهای اطراف، دامداری، کشاورزی و جمع آوری دانه های خودرویی مانند گلپر است. با ورود گردشگران از شهرهای بزرگ به سوباتان یا دیگر روستاهای تالش برای تفریح و گردش، رونق اقتصادی این مناطق افزایش یافته است. مشاغل جدیدی مانند راهنمایان گردشگری محلی یا اجاره کلبه های روستایی در این مکان ها شکل گرفته است. کسانی که تصمیم به زندگی در این روستا را دارند، به جاده های خاکی شیب دار آن مسئله ای نداشته باشند. جاذبه های اطراف سوباتان را در ادامه می خوانید.

دوستان بسکمک را در دور و اطراف خودم دیده ام که از زندگی در شهرهای بزرگ و پر از دود همچون تهران خسته شده اند. قصد نموده اند که به شهرهای کوچکتر و مکانی با آب و هوای بهتر سفر کنند. همین دوستانم هنگامی که از مناطق شاقتصادی کشور صحبت می کنند، چشمانشان برق می زند. انگاری بارها از خود پرسیده اند، که چرا برای زندگی به این روستاها نیایم. حتی بسکمک از آن ها، برای دوران بازنشستگیشان یک روستا را در ذهن دارند که به آن مهاجرت کنند. اما چه روستاهایی واقعا برای زندگی مناسب هستند؟

منبع مقاله: بهترین روستاهای شمال برای زندگی بعد از بازنشستگی

انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2190

به "مقاله: بهترین روستاهای شمال برای زندگی بعد از بازنشستگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین روستاهای شمال برای زندگی بعد از بازنشستگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید