موردی از کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد مشاهده نشده است

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تا به امروز هیچ موردی از ابتلای به بیماری کروناویروس در این استان مشاهده نشده است.

موردی از کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد مشاهده نشده است

دکتر پرویز یزدان پناه عصر روز پنجشبنه یکم اسفند ماه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ضمن تکذیب شایعات منتشر شده در فضای مجازی اضافه نمود: در راستای برنامه ریزی و اندیشیدن تمهیدات لازم جهت مقابله با بیماری کرونا ویروس بیمارستان شهید جلیل یاسوج را آماده نموده ایم.

وی با اشاره به مشاهده شدن بیماری کروناویروس در قم اظهارکرد: در هر مرکز استانی یک بیمارستان برای پذیرش بیماران احتمالی پیش بینی شده که بیمارستان شهید جلیل یاسوج آمادگی کامل برای پذیرش موارد مشکوک به این بیماری را دارند، اما تا به امروز هیچ گونه موردی در استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعلام نمود: شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر مشاهده شدن دو مورد بیمار مبتلا به کروناویروس در این استان صحت ندارد.

یزدان پناه با بیان اینکه استان آمادگی لازم را برای مقابله با بیماری کرونا ویروس دارد، توضیح داد: در صورتی که موردی از این بیماری در استان مشاهده گردد به اطلاع عموم خواهیم رساند.

وی اعلام کرد: دو نفر یاسوجی که به شهر قم سفر نموده بودند، به مراکز درمانی یاسوج مراجعه نموده بودند که تب نداشتند.

لازم به ذکر است که پیش از این در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر ابتلای دو نفر به کروناویروس در یاسوج منتشر شده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1122

به "موردی از کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد مشاهده نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موردی از کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد مشاهده نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید