موسوی: دولت کانادا جوابگوی اقدامات غیر قانونی و غیر متعارفش علیه ایران باشد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه دولت کانادا و طرح اتهامات واهی علیه ایران گفت: کانادا باید جوابگوی اقدامات غیر قانونی و غیر متعارفش علیه ایران باشد.

موسوی: دولت کانادا جوابگوی اقدامات غیر قانونی و غیر متعارفش علیه ایران باشد

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، سید عباس سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بیانیه اخیر وزارت خارجه کانادا و طرح اتهامات واهی علیه ایران را موجب شگفتی و نشانگر نادیده دریافت عامدانه واقعیات از سوی دولت کانادا و متاثر از رقابت های انتخاباتی در این کشور خواند و گفت: دولت کانادا اقدامات غیر قانونی و غیر متعارفی علیه جمهوری اسلامی ایران به عمل آورده است که باید جوابگوی این اقدامات باشد؛ متاسفانه این اقدامات غیر قانونی و یکجانبه باعث تخریب تعاملات و روابط خوب گذشته بین دو کشور شده است.

به گزارش فارس، سخنگوی وزارت امور خارجه کانادا یکشنبه در بیانیه ای ضمن ابراز نگرانی از افزایش تنش در منطقه، جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از سازمان های تروریستی و نقض حقوق بشر متهم کرد.

وزارت خارجه کانادا در این بیانیه ضمن ابراز نگرانی از برنامه هسته ای ایران، خواهان ادامه پایبندی جمهوری اسلامی به تعهداتش در برجام شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 560

به "موسوی: دولت کانادا جوابگوی اقدامات غیر قانونی و غیر متعارفش علیه ایران باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: دولت کانادا جوابگوی اقدامات غیر قانونی و غیر متعارفش علیه ایران باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید