مونسان اطلاع داد اجرای 1900 پروژه در حوزه زیرساخت های گردشگری

به گزارش تور ارمنستان ارزان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری از اجرای 1900 پروژه در حوزه گردشگری کشور اطلاع داد و گفت: بسته های پیشنهادی مشوق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در گردشگری است.

مونسان اطلاع داد اجرای 1900 پروژه در حوزه زیرساخت های گردشگری

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

علی اصغر مونسان با اشاره به وضعیت زیرساخت های گردشگری کشور، گفت: 1900 پروژه در حوزه گردشگری کشور در حال اجراست که به 43هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری احتیاج دارد مسلما با بهره وری از این پروژه ها به تدریج وضعیت زیرساخت ها در کشور بهبود پیدا می نماید.

کوشش سازمان میراث فرهنگی، گردشگری برای اتمام 1200 پروژه تا انتها دولت دوازدهم

او با بیان اینکه تصمیم داریم تا انتها دولت دوازدهم ، 1200 پروژه در حوزه زیرساخت های گردشگری را به اتمام رسانیم، ادامه داد: بخش خصوصی سرمایه گذاری تمامی این پروژه ها را انجام می دهد و دولت نقشی در تامین اعتبارات ندارد ولی سعی شده تا با پرداخت وام های ارزان قیمت، معافیت های مالیاتی و ارائه بسته های حمایتی بخش خصوصی را برای سرمایه گذاری در این زمینه تشویق کنیم.

بسته های پیشنهادی مشوق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در گردشگری

رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید نمود: در اوضاع مالی فعلی رایزنی هایی برای استمهال پرداخت وام فعالان این عرصه صورت گرفته تا یاری مضاعفی برای آنها رقم زده گردد مسلما در نظر دریافت بسته های پیشنهادی برای حمایت از فعالان گردشگری می تواند گام بزرگی در ارتقا زیرساخت های این حوزه باشد.

منبع: سازمان میراث فرهنگی
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 564

به "مونسان اطلاع داد اجرای 1900 پروژه در حوزه زیرساخت های گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مونسان اطلاع داد اجرای 1900 پروژه در حوزه زیرساخت های گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید