وزارت ورزش سال گذشته 1200 میلیارد تومان درآمد مالیاتی دریافت کرد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، سیدکامل تقوینژاد شامگاه امروز چهارشنبه در نشست مشترک با اعضای اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به اینکه مالیات در ذات خود برخی ناخوشایندی هایی دارد، اظهار کرد: در شرایط فعلی لازم می دانیم تا در رفتارها در اجرای دقیق قوانین تغییراتی را اعمال کنیم و سعی کنیم تا بیشتر رفتارهایمان با رافت و همدلی همراه باشد.

وزارت ورزش سال گذشته 1200 میلیارد تومان درآمد مالیاتی دریافت کرد

وی با اشاره به صندلی سازمان امور مالیاتی در اکثر کشورها اضافه نمود: در کشورهای مختلف به طور مثال وظایف سازمان ثبت اسناد را به سازمان امور مالیاتی محول نموده اند و در برخی کشورها برای خدمات اجتماعی هم مالیات می گیرند به طوری که به هر جای جهان برویم مالیات ذات ناخوشایندی دارد اما هدف ما این است که این ذات ناخوشایند بدون خشونت و توام با رافت باشد.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از پرداخت 561 میلیارد تومان به شهرداری های آذربایجان شرقی طی سال گذشته از محل درآمدهای مالیات ارزش اضافه نموده اطلاع داد و گفت: از این میزان پرداختی ها 131 میلیارد تومان به شهرداری تبریز و 430 میلیارد تومان به شهرداری های استان تعلق دارد.

سالانه 4000 میلیارد تومان از محل درآمد مالیات در طرح سلامت هزینه می گردد

تقوینژاد با تاکید بر اینکه سالانه 4000 میلیارد تومان از محل درآمد مالیات ارزش اضافه نموده در طرح تحول سلامت هزینه می گردد، ابراز داشت: بخگرددگی جرایم بر اساس قانون ماده 169، در صورتی مشمولان صورتحساب معاملات را تسلیم نمایند عملیاتی خواهد شد.

وی به میزان پرداختی سازمان امور مالیاتی از محل درآمدهای مالیاتی به برخی وزارتخانه های دولت گفت: سال گذشته 1200 میلیارد تومان از درآمد مالیات ارزش اضافه نموده به منظور توسعه اماکن ورزشی کشور به وزارت ورزش و جوانان پرداخت شده است.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بابیان اینکه استان آذربایجان شرقی در طرح بازپرداخت مالیات ارزش اضافه نموده به عنوان پایلوت کشوری انتخاب شده است، ابراز کرد: در گذشته بازپرداخت 9 درصد قانون ارزش اضافه نموده شاید سال ها طول می کشید اما اکنون در استان آذربایجان شرقی زمان بازپرداخت به 30 روز کاهش یافته است.

تقوینژاد با طرح این موضوع که 50 درصد درآمدهای جاری کشور به وسیله مالیات تامین می گردد، اعلام نمود: این مهم تنها بخشی از مزیت مالیات است و از طرفی هم اکثر شهرداری های کشور با آن که با بحران مالی روبرو هستند ولی حدود 80 درصد شهرداری ها از محل بازپرداخت مالیات تامین منابع می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 155

به "وزارت ورزش سال گذشته 1200 میلیارد تومان درآمد مالیاتی دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت ورزش سال گذشته 1200 میلیارد تومان درآمد مالیاتی دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید