پلیس منطقه ها زلزله زده در آماده باش کامل

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- حوالی ساعت 15 و 37 دقیقه وقوع 2 زلزله 6.4 و6.3 ریشتری شهر فین در استان هرمزگان را لرزاند.

پلیس منطقه ها زلزله زده در آماده باش کامل

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، حوالی ساعت 15 و 37 دقیقه وقوع 2 زمین لرزه پیاپی به قدرت 6.4 و6.3 ریشتری منطقه فین و با مرکزیت لافت در استان هرمزگان را لرزاند .

کانون این زمین لرزه ها در منطقه لافت در جزیره قشم بوده است اولین زمین لرزه در عمق 18 کیلومتری زمین و دومین آن در عمق 10 کیلومتری زمین اتفاق افتاده است و طبق اخبار واصله در استان های همجوار نیز احساس شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس در ادامه این خبر آورده است، پلیس استان به محض وقوع زمین لرزه در کنار سایر یگان های امدادی به محل های مورد نظر اعزام و ضمن کنترل تردد و پیشگیری از وقوع جرایم، با تمام توان به آسیب دیدگان احتمالی یاری رسانی می نماید و کوشش ها و خدمات رسانی های پلیس استان به زلزله زدگان تا زمان بازگشت به شرایط عادی با قدرت ادامه خواهد داشت.

در پی این حادثه، پلیس استان هرمزگان در راستای وظایف ذاتی خود، مبنی بر تعامل و مشارکت با نهادهای امدادرسان در اقدامی هماهنگ برای حضور در صحنه و اجرای عملیات امداد و نجات به حالت آماده باش درآمده است.

مرکز اطلاع رسانی ناجا با توصیه مردم به حفظ خونسردی، جلوگیری از سوءاستفاده فرصت طلبان، سودجویان و تاکید برمراقبت از اموال خود اضافه کرده است: پلیس ضمن هوشیاری و اشراف کامل، از آمادگی کامل در برقراری امنیت کامل منطقه ها زلزله زده برخوردار بوده و ضمن افزایش نیروهای گشتی خود، تدابیر لازم را در این زمینه اتخاذ کرده است.

مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی ناجا در پایان به مردم توصیه کرد از توجه به شایعات بی پایه و اساس در فضای مجازی خودداری و هرگونه اخبار موثق را از منابع معتبر و رسانه های رسمی کشور پیگیری و هرگونه موارد مشکوک را به وسیله سامانه ارتباطی 110 به پلیس گزارش نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2246

به "پلیس منطقه ها زلزله زده در آماده باش کامل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس منطقه ها زلزله زده در آماده باش کامل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید