پورموسوی: کوشش می کنیم سهمیه پارس جنوبی در لیگ برتر را حفظ کنیم، شناخت خوبی از فولاد دارم

به گزارش تور ارمنستان ارزان، گروه استا ن ها- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بازیکنانم از انگیزه بالایی برخوردار هستند و کوشش می کنیم در مجموعه دو بازی سهمیه پارس جنوبی در لیگ برتر را حفظ کنیم.

پورموسوی: کوشش می کنیم سهمیه پارس جنوبی در لیگ برتر را حفظ کنیم، شناخت خوبی از فولاد دارم

به گزارش خبرنگاران از جم، سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از ملاقات فردای تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال گفت: ما تمام داشته هایمان همین است متاسفانه در بازی فردا سه بازیکن اصلی خودمان را نداریم محمد نوری، محمود شفیعی به خاطر چهار اخطاره بودن و بابک حاتمی به دلیل مصدومیت اما مطمئنا ناامید نیستم و با بچه ها صحبت کردیم و بازیکنانم از انگیزه بالایی برخوردار هستند و کوشش می کنیم در مجموعه دو بازی سهمیه پارس جنوبی در لیگ برتر حفظ کنیم چون واقعا اعتقاد داریم این بچه ها توانایی ماندن در لیگ برتر را دارند و انشاءالله به لطف خدا یاری کند فردا بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

وی در خصوص پرداخت بخشی از مبلغ قراردادهای بازیکنان پارس جنوبی اعلام کرد: جا دارد از همه دوستانی که در این قضیه یاری کردند تشکر کنم ده درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده است گرچه باید اول هفته پرداخت می شد اما خدا را شکر این اتفاق خوب قبل بازی با فولاد افتاد. امروز مسئولان شهرو بچه های هیئت فوتبال استان و شهرستان در اینجا حضور داشتند و جا دارد از آنها تشکر کنم و امیدوار هستم آمدنشان با دست پر باشد این بچه های بالای 15 ماه در بدترین شرایط تمرین و بازی کردند با توجه به مسائل اقتصادی که داشتند و من به مسئولان قول دادم که این دو بازی بچه ها با تمام وجودشان بازی می نمایند و هر چه سریعتر نسبت به پرداخت بقیه مطالبات بازیکنان اقدام خوبی صورت گیرد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خصوص شناخت خود از فولاد خوزستان گفت: من شناخت خوبی نسبت به تیم فولاد دارم و شاید حدود 50 درصد از تیم فعلی فولاد بازیکنانی بودند که در سال های گذشته خودم جذب نموده بودم. فردا بازی مهمی برای ما و فولاد است چون فولاد هم به دنبال کسب سهمیه است و امیدوارم بازی خوبی از سوی هر دو تیم انجام گردد و امیدوارم پیروز میدان ما باشیم علیرغم احترامی که برای فولاد،کادر فنی و بازیکنان خوبی که دارند قائلم اما با توجه به شرایطی که داریم امیدوارم پیروز میدان ما باشیم.

پورموسوی در خصوص برگزاری ملاقاتهای تیم های لیگ برتر در هفته بیست ونهم لیگ برتر توضیح داد: انتظار داریم تیم هایی که بازی می نمایند و اگر این ملاقاتها برای آنها ندارد اما برای تیم های پایین جدول اهمیت دارد و نگاهی به نتایج بقیه تیم ها داریم و امیدوارم هستم مثل همواره فوتبال ایران ثابت کند که پاک است و همه بدون هیچ دغدغه ای در زمین بازی نتیجه شان را به دست بیاورند.

وی در خصوص حمایت طرفداران از تیم پارس جنوبی اضافه کرد: من از طرفداران تشکر می کنم خیلی نگران تیم پارس هستند و من قول می دهم تمام کوششمان را در بازی فردا انجام دهیم که این تیم حفظ گردد.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1514

به "پورموسوی: کوشش می کنیم سهمیه پارس جنوبی در لیگ برتر را حفظ کنیم، شناخت خوبی از فولاد دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: کوشش می کنیم سهمیه پارس جنوبی در لیگ برتر را حفظ کنیم، شناخت خوبی از فولاد دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید