پوچتینو: پرس اجازه نخواهد داد در کمپ رئال مادرید بخوابیم

به گزارش تور ارمنستان ارزان، سرمربی تاتنهام بیان کرد رییس باشگاه رئال مادرید اجازه نخواهد داد تیمش در کمپ والدبباس بخوابد.

پوچتینو: پرس اجازه نخواهد داد در کمپ رئال مادرید بخوابیم

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، مائوریسیو پوچتینو در یک مصاحبه درباره حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا (تاتنهام در دیدار نهایی به مصاف لیورپول می رود)، وضعیت رئال مادرید و مربیگری در رئال مادرید صحبت کرد. سرمربی تاتنهام گفت: هیچ هدفی برای مربیگری در رئال مادرید ندارم. فوتبال شما را در جایی قرار می دهد که شایسته اش هستید. به عنوان سرمربی جایی هستم که شایسته اش هستم.

پوچتینو در خصوص تمرین پیش از بازی فینال اظهار کرد: در کمپ والدبباس (کمپ رئال مادرید) این کار را انجام خواهیم داد. فلورنتینو پرس (رئیس باشگاه رئال مادرید) اجازه نخواهد داد در آن جا بخوابیم.

سرمربی آرژانتینی درباره آینده اش گفت: آینده من به نتیجه فینال بستگی ندارد. پروژه من پنج ساله است و هدفم این بود که تاتنهام را به بهترین صندلی برسانم. می خواستیم یک سال پس از انتها استادیوم جدید در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم. اکنون سه سال است که در این رقابت ها حضور داریم. شناخت اهمیت دارد و احتیاج است. مهم است که بدانیم رئیس باشگاه چه تفکری دارد و مالک باشگاه برای آینده چه برنامه ای دارد. دانستن اهداف مان اساسی است. هدف ما قهرمانی در لیگ قهرمانان نبود، هدف ما انتها استادیوم بود.

سرمربی تاتنهام در خصوص فینال گفت: در حال لذت بردن از این جهت هستیم. پس از انتها لیگ برتر سه هفته فرصت آماده سازی داریم و این موضوع به ما یاری می نماید. دیدار نهایی دوئل تاکتیکی بین یورگن کلوپ و پوچتینو خواهد بود و بخش هیجان انگیز این است که این دوئل معین کننده برنده فینال است. دو تیم بارها با هم روبرو شدند و فکر نمی کنم هم دیگر را شگفت زده کنیم.

پوچتینو در رابطه با شرایط هری کین اظهار کرد: او در وضعیت خوبی واقع شده است و امیدواریم به ما یاری کند؛ فرقی نمی نماید از ابتدا بازی کند یا به عنوان بازیکن ذخیره. ما خوشبین هستیم و معتقدیم می تواند به ما یاری کند. تاتنهام در حالی به فینال صعود کرد که کین مصدوم شده بود. ما توانستنیم در نبودش پس از سیتی از سد آژاکس نیز عبور کنیم. کین 100 درصد برای ما مهم است. او برای گروه اهمیت دارد.

سرمربی آرژانتینی درباره شانس نخست قهرمانی در لیگ قهرمانان گفت: لیورپول سال گذشته فینالیست این بازی ها شده بود و سال جاری برای قهرمانی در لیگ برتر با سیتی در حال رقابت بود. لیورپول شانس بیشتری دارد چون هزینه زیادی نموده است. این تیم با یک دروازه بان و مدافع 70 میلیون یورویی قرارداد امضا کرد. برنامه لیورپول فتح لیگ قهرمانان و لیگ برتر است. برنامه تاتنهام این است که بهترین فصل تاریخش را رقم بزند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 457

به "پوچتینو: پرس اجازه نخواهد داد در کمپ رئال مادرید بخوابیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: پرس اجازه نخواهد داد در کمپ رئال مادرید بخوابیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید