پیشنهاد هنگفت رئال مادرید به مورینیو برای انتظار تا زمان اخراج زیدان

به گزارش تور ارمنستان ارزان، یک رسانه انگلیسی مدعی شده است که تیم فوتبال رئال مادرید به سرمربی پیشین اش پیشنهاد داده بود که برای بازگشت به نیمکت این تیم منتظر بماند.

پیشنهاد هنگفت رئال مادرید به مورینیو برای انتظار تا زمان اخراج زیدان

به گزارش خبرنگاران، نشریه سان انگلیس در خبری اختصاصی مدعی شد که باشگاه رئال مادرید به ژوزه مورینیو 12 میلیون پوند حقوق پیشنهاد کرده بود تا پیشنهاد هیچ تیم دیگری را قبول نکند و منتظر رفتن زین الدین زیدان بماند تا جای او را در کادر فنی کهکشانی ها بگیرد.

طبق اعای این نشریه، رئال مادرید سعی داشته آقای خاص را به عنوان جانشینی بالقوه برای زیدان حفظ کند، هر چند که او ترجیح داد به لیگ برتر برشود و سرمربی تاتنهام شود.

رئال مادرید اما تنها تیمی نبوده که سعی داشته قبل از رفتن مورینیو به تاتنهام او را به خدمت بگیرد. طبق ادعای سان، تیم های بوروسیا دورتموند، میلان و لیون همگی خواهان استخدام مورینیو بودند. حتی تیم گوانجو اورگراند هم حاضر بوده بابت به آقای خاص 40 میلیون پوند در سال حقوق خالص بپردازد. با این حال او به محض دریافت تماس از تاتنهام، قید سایر فرصت های کاری را زد تا به لیگ برتر برشود.

مورینیو در سه بازی که هدایت تاتنهام را در تمامی رقابت ها برعهده داشته ،سه پیروزی متوالی کسب کرده و آن را به بازگشت به جمع مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 895

به "پیشنهاد هنگفت رئال مادرید به مورینیو برای انتظار تا زمان اخراج زیدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد هنگفت رئال مادرید به مورینیو برای انتظار تا زمان اخراج زیدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید