کاهش 85 درصدی جانباختگان تصادفات درون شهری در گیلان

به گزارش تور ارمنستان ارزان، رئیس پلیس راهور گیلان از کاهش 85 درصدی جانباختگان تصادفات درون شهری در استان طی (طرح نوروزی) از بیست و پنجم اسفندماه گذشته تا پایان وقت سیزدهم فروردین ماه جاری خبر داد.

کاهش 85 درصدی جانباختگان تصادفات درون شهری در گیلان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سرهنگ امیرطالبی اظهار کرد: کاهش تغداد کشته شدگان ناشی از تصادفات نوروزی در گیلان بیسابقه بوده است؛ چرا که به طور معمول هرسال حدود 40 درصد از فوتی های تصادفات سال در استان، مربوط به تعطیلات نوروز بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین طی مدت یادشده، تعداد مجروحان ناشی از تصادفات73 درصد و تعداد تصادفات در مجموع 75 درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهور گیلان اضافه کرد: بعد از 4 سال، کاهش حدود 10 درصد فوتی های سوانح رانندگی را طی سال 98 داشتیم.

سرهنگ طالبی اضافه کرد: تردد های غیر ضروری در حال حاضر در معابر درون شهری استان به دلیل رعایت مردم و طرح فاصله گذاری اجتماعی کمتر مشاهده می شود.

رئیس پلیس راهور گیلان گفت: با این وجود اکنونیکی از نگرانی ها سرعت بالای شماری از رانندگان خودرو به واسطه خلوتی معابر است.

وی شرح داد: به دلیل سرعت بالای تعدادی از رانندگان در همین روزها واژگونی خودروها یا برخورد با اجسام ثابت همچون خودروی پارک شده و درخت داشته ایم.

رئیس پلیس راهور گیلان تاکید کرد: تردد کم خودرو ها و خلوت بودن معابر، رانندگان را برای تخطی از سرعت مجاز و مطمئنه وسوسه نکند؛ چرا که تصادفات نیز می تواند خطرآفرین و موجب از دست رفتن جان انسان ها شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1252

به "کاهش 85 درصدی جانباختگان تصادفات درون شهری در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 85 درصدی جانباختگان تصادفات درون شهری در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید