کشته شدن 3 پناهجو در حادثه غرق قایق در آب های اندونزی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران: در حادثه غرق قایق پناهجویان خارجی در جزیره جاوای اندونزی 3 نفر کشته و بیش از 150 نفر دیگر نجات پید نموده اند.

کشته شدن 3 پناهجو در حادثه غرق قایق در آب های اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پرس تی وی؛ مقام های رسمی استرالیا سه شنبه شب حادثه غرق یک فروند قایق حامل پناهجویان خارجی را به مقام های اندونزی اطلاع داده اند. این پناهجویان به سوی جزیره کریسمس استرالیا در حال حرکت بودند.

پلیس استرالیا اعلام نموده است که دو کودک و یک زن در این حادثه کشته شده اند. مقام های امدادی نیز امروز چهارشنبه اعلام کردند، بیش از 157 نفر از پناهجویان نجات پیدا نموده اند. به نظر می رسد تعداد مسافران این قایق بیش از 200 نفر بوده است. یکی از نجات یافتگان از این حادثه تعداد مسافران این قایق را بیش از 250 نفر اعلام نموده است.

رئیس عملیات امداد و نجات اندونزی در این باره تاکید نمود: 157 پناهجوی نجات یافته از این حادثه به یک مرکز نگهداری مهاجران منتقل شده اند و به آنان آب و غذا داده شده است.

این حادثه در حالی است که کوین راد نخست وزیر استرالیا 19 جولای قراردادی را با گینه نو به امضا رسانده است که بر اساس آن مهاجرانی که به دنبال اخذ پناهندگی از استرالیا هستند به جای جزیره کریسمس به گینه نو منتقل خواهند شد.

نخست وزیر استرالیا تاکید نمود: از این پس هر مهاجری که خود را با قایق به استرالیا برساند و درخواست پناهندگی از این کشور را داشته باشد هیچ شانسی برای سکونت در این کشور به عنوان یک پناهنده را نخواهد داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 559

به "کشته شدن 3 پناهجو در حادثه غرق قایق در آب های اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشته شدن 3 پناهجو در حادثه غرق قایق در آب های اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید