کعبی: فقط به استقلال و پرسپولیس باختیم، 1350 دقیقه بازی کردم و یک کارت زرد هم نگرفتم

به گزارش تور ارمنستان ارزان، عقیل کعبی، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با وجود مسائل اقتصادی نتایج خوبی گرفتیم و تمام هدف مان این است که فرایند فعلی مان را ادامه دهیم.

کعبی: فقط به استقلال و پرسپولیس باختیم، 1350 دقیقه بازی کردم و یک کارت زرد هم نگرفتم

عقیل کعبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره نتایج خوب صنعت نفت آبادان در لیگ سال جاری گفت: خوشبختانه در این فصل تا الان نتایج خوبی گرفتیم و بعد از آمدن اسکوچیچ از لحاظ فنی و تاکتیکی پیشرفت کردیم. ما سال جاری فقط دو باخت داشتیم که آنهم برابر استقلال و پرسپولیس بود و در خانه هم شکست نخوردیم. امیدوارم که این فرایند را در نیم فصل دوم هم ادامه دهیم.

وی در ارتباط با اینکه آیا صنعت نفت پتانسیل کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد، عنوان نمود: اگر همین فرایند را ادامه دهیم می توانیم مدعی کسب سهمیه هم باشیم. البته تیم های دیگر هم مدعی هستند، بالانشین هایی که مشکل اقتصادی ندارند. تیم ما در نیم فصل اول بابت این موضوع اذیت شد. امیدوارم مسئولان به فکر تیم باشند، چون حیف است که به دلیل مسائل اقتصادی شیرازه تیم از هم بپاشد. تمام هدف ما این است که طرفداران را شاد کنیم و باید مسائل اقتصادی هم رفع گردد تا بازیکنان دغدغه ذهنی نداشته باشند.

کعبی درباره عملکردش در فصل جاری و اینکه حتی یک بازی صنعت نفت را هم از دست نداده است، گفت: تا الان 15 بازی انجام دادم و یک دقیقه را هم از دست ندادم. 1350 دقیقه بازی کردم و حتی یک کارت زرد هم نگرفتم. از عملکردم راضی هستم و سال جاری چیزهای خوبی از اسکوچیچ یاد گرفتم. امیدوارم این فرایند را ادامه دهم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ارتباط با ملاقات تیمش مقابل سپاهان توضیح داد: تیم های امیر قلعه نویی تیم های خوبی هستند، فکر می کنم بازی جالبی خواهد شد و امیدوارم در این بازی نتیجه خوبی بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 974

به "کعبی: فقط به استقلال و پرسپولیس باختیم، 1350 دقیقه بازی کردم و یک کارت زرد هم نگرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کعبی: فقط به استقلال و پرسپولیس باختیم، 1350 دقیقه بازی کردم و یک کارت زرد هم نگرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید