95درصد تعهد اشتغال در شهرستان اردبیل محقق شد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل با اشاره به تعهد ایجاد 358 فرصت شغلی این اداره در سال گذشته، گفت: 95 درصد تعهد اشتغال در این حوزه محقق و در سامانه اشتغال استان ثبت شده است.

95درصد تعهد اشتغال در شهرستان اردبیل محقق شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، محمدرضا شایقی مغانلو اظهار کرد: با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید، امسال تجهیز و راه اندازی کارگاه های آموزشی به ویژه در حوزه صنایع دستی از برنامه های اولویت دار در اردبیل به شمار می رود.

او تعهد اشتغال میراث فرهنگی شهرستان اردبیل در سال گذشته را ایجاد 358 فرصت شغلی عنوان نمود و گفت: 95درصد تعهد اشتغال در این حوزه محقق و در سامانه اشتغال استان ثبت شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل شرح داد: از 358 مورد اشتغال مورد تعهد در سال گذشته 310 مورد تحقق یافت که با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدامات در این حوزه متوقف شد.

او اضافه کرد: در سال 99 تلاش می کنیم تا در کنار توسعه کارگاه های آموزشی، توسعه و افزایش اشتغال را نیز در راستای تحقق شعار سال در اولویت قرار دهیم.

شایقی مغانلو با اشاره به نقش و اهمیت صنایع دستی در ایجاد اشتغال شرح داد: با توجه به تأثیر مستقیم توسعه این صنایع در اشتغال، از مهم ترین اولویت های سال جدید تدوین برنامه ها در راستای توسعه آموزش در بخش صنایع دستی و به تبع آن رونق اشتغال در این حوزه است.

او از برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت مدرسه جعفر اسلامی به عنوان مرکز آموزشی صنایع دستی شماره دو شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: اعتبارات موردنیاز برای این امر پیش بینی شده و در راستای تأمین آن مکاتبات لازم با متولیان امر ازجمله فرمانداری انجام شده که در صورت تخصیص اعتبارات موردنیاز، شاهد تحقق این مهم خواهیم بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1287

به "95درصد تعهد اشتغال در شهرستان اردبیل محقق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "95درصد تعهد اشتغال در شهرستان اردبیل محقق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید