احتمال برکناری 6 عضو کابینه ترامپ پس از انتخابات کنگره

به گزارش تور ارمنستان ارزان، نشریه پالیتیکو به نقل از منابع مطلع اظهار داشت محتمل است پس از انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا، 6 عضو کابینه ترامپ از سمت خود کناره گیری نموده یا برکنار شوند.

احتمال برکناری 6 عضو کابینه ترامپ پس از انتخابات کنگره

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به نقل از نشریه پالیتیکو، این نشریه به نقل از منابع مطلع اظهار داشت محتمل است پس از انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا، 6 عضو کابینه دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور از سمت خود کناره گیری نموده یا برکنار شوند.

پالیتیکو اظهار داشت نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل که ماه گذشته رسما اظهار داشت در سرانجام امسال میلادی از سمتش کنار می رود و جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا هم که از مدت ها قبل احتمال جدا شدنش از دولت ترامپ مطرح است، از افرادی هستند که پنتاگون را ترک می نمایند.

ترامپ با اینکه پیش از این جیمز متیس را دموکرات توصیف نموده بود اما گفت مسئله ای با کار کردن با او ندارد.

جف سشنز، دادستان کل آمریکا که بار ها مورد انتقاد صریح ترامپ قرار گرفته، رایان زینک وزیر کشور، ویلبر راس وزیر بازرگانی و کریستن نیلسن وزیر امنیت داخلی دیگر افرادی هستند که گفته می گردد در آستانه جدایی از دولت آمریکا هستند.

به نوشته پالیتیکو، متحدان ترامپ می گویند او برای انتخاب جایگزین های این افراد، به انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 فکر خواهد نمود و کوشش می نماید افرادی را به کار بگیرد که شانس او برای پیروزی مجدد در انتخابات را افزایش دهند.

احتمال تغییرات گسترده در کابینه ترامپ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 304

به "احتمال برکناری 6 عضو کابینه ترامپ پس از انتخابات کنگره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال برکناری 6 عضو کابینه ترامپ پس از انتخابات کنگره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید