احسان حاج صفی: با کار مهاجمان خارجی تراکتورسازی محبوبیت سوگیتا افزایش یافته است، تساوی نتیجه خوبی بود

به گزارش تور ارمنستان ارزان، مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی عنوان نمود: اگر شرایط جوی بهتر بود هر دو تیم راحت تر بازی می کردند، اما نتیجه تساوی برای ما در این شرایط نتیجه خوبی است. - اخبار ورزشی -

احسان حاج صفی: با کار مهاجمان خارجی تراکتورسازی محبوبیت سوگیتا افزایش یافته است، تساوی نتیجه خوبی بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، احسان حاج صفی پس از تساوی بدون گل دیدار تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس گفت: در این بازی موقعیت های خوبی داشتیم، اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم، اگر شرایط جوی بهتر بود قطعا هر دو تیم راحت تر بازی می کردند. خدا را شکر در این شرایط نتیجه تساوی نیز برای ما نتیجه خوبی است. هرچند می توانستیم پیروز میدان باشیم.

وی در خصوص جو استادیوم گفت: به نظر من شاهد جو خوبی در دیدار حساس دو تیم بودیم، در یکی دو صحنه اعتراضاتی وجود داشت اما در مجموع همه چیز خوب بود.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص حرکت طرفداران تراکتورسازی و برافراشته کردن پرچم ژاپن، در صندلی تماشاگران مطرح کرد: طرفداران ما به خاطر سوگیتا بازیکن ژاپنی مان پرچم این کشور را به استادیوم آورده بودند. فکر نمی کنم این اتفاق به خاطر نتیجه دیدار پرسپولیس مقابل کاشیما باشد. بازیکن ژاپنی ما در بین طرفداران محبوب است و با اتفاقی که برای مهاجمان خارجی ما افتاده است محبوبیت او نیز افزایش یافته است. امید عالیشاه: طرفدارانماها پرچم ژاپن را به استادیوم آورده بودند

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 322

به "احسان حاج صفی: با کار مهاجمان خارجی تراکتورسازی محبوبیت سوگیتا افزایش یافته است، تساوی نتیجه خوبی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احسان حاج صفی: با کار مهاجمان خارجی تراکتورسازی محبوبیت سوگیتا افزایش یافته است، تساوی نتیجه خوبی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید