اعتباری که خارج چارچوب گرفته شد اما جذب نشد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئیف چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از مدیران کل راه و شهرسازی و ورزش و جوانان نسبت به بی توجهی به پروژه های شهرستان کهگیلویه انتقاد کرد.

اعتباری که خارج چارچوب گرفته شد اما جذب نشد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، عدل هاشمی در نشست کمیته برنامه ریزی در دهدشت خواهان جذب اعتبارات از مدیران شد و اضافه نمود: اعتباراتی از وزارت نفت خارج از چارچوب گرفته ام اما متاسفانه مدیران تلاشی برای جذب آن نکردند.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بخشی از این اعتبارات را برای هشت مورد نصب چمن مصنوعی و سالن ورزشی چند منظوره عنوان و توضیح داد: مدیرکل ورزش و جوانان استان کم کاری می نماید و امیدوارم هر چه سریعتر تکلیف هشت زمین چمن مصنوعی را معین کند.

وی در ادامه ضمن انتقاد از مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد مطرح نمود: کسی حق ندارد اعتباری از جاده سوق را کسر و به جای دیگری منتقل کند؛باید مصمم تر با پروژه های راه و شهرسازی برخورد گردد.

هاشمی پور افزود: طی هفته دولت تقریبا هیچ پروژه کلانی در دهدشت افتتاح نخواهد شد و امیدواریم گازرسانی به دیشموک و چاروسا سه هفته بعد از هفته دولت به بهره برداری برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 214

به "اعتباری که خارج چارچوب گرفته شد اما جذب نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتباری که خارج چارچوب گرفته شد اما جذب نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید