اختلال در واتساپ برای کاربران آیفون

به گزارش تور ارمنستان ارزان، بعضی از کاربران واتساپ با مشکلاتی در این اپلیکیشن روبرو شده اند که به نظر می رسد مربوط به سرور های متا باشد.

اختلال در واتساپ برای کاربران آیفون

به گزارش خبرنگاران، به نقل از 9to5mac، همانطور که به وسیله کاربران در توییتر گزارش شده است، واتساپ به سختی روی آیفون کار می نماید. 9 to 5 Mac توانست این اشکال را تأیید کند، زیرا واتساپ لحظاتی پس از ضربه زدن روی نماد برنامه از کار می افتد و دسترسی به فهرست مکالمه یا ارسال پیغام به دیگران را غیرممکن می نماید.

اخیراً هیچ به روزرسانی از واتساپ در اپ استور منتشر نشده است و حتی نسخه بتای واتساپ که به وسیله TestFlight در دسترس است، بدون هیچ دلیلی از کار می افتد. این نشان می دهد که این باگ ممکن است ناشی از مسئله ای در سرور های فیس بوک باشد تا نقص در برنامه iOS. بر اساس گزارش های کاربران، به نظر می رسد این مشکل بر روی برنامه های معمولی WhatsApp و WhatsApp Business تأثیر می گذارد.

اگرچه بعضی از کاربران باگ امروز را با به روزرسانی iOS 15.2 مرتبط نموده اند، اما این برنامه با نسخه های قبلی سیستم عامل موبایل اپل نیز مشکلاتی را تجربه نموده است و به نظر نمی رسد مشکل مربوط به به روز رسانی iOS 15.2 باشد. واتساپ هنوز اشکالی را که کاربران آیفون را تحت تاثیر قرار می دهد تایید ننموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2366

به "اختلال در واتساپ برای کاربران آیفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلال در واتساپ برای کاربران آیفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید