استریپی در متروی تورنتو به نمایش درآمد، حضور در کلیک هلند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، بابک نکویی کارگردان انیمیشن استریپی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به حضور بین المللی این انیمیشن در جشنواره هایی با فضای باز و با تعداد تماشاچیان بالا، گفت: این انیمیشن ابتدا در شهر سنپترزبورگ روسیه و در مرکز شهر روی پل متحرک تروتسکی روی رودخانه ناوا در جشنواره Multi-Bridge CTC نمایش داده شد.

استریپی در متروی تورنتو به نمایش درآمد، حضور در کلیک هلند

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

وی با اشاره به اینکه این انیمیشن در 300 مونیتور TTC در ایستگاهای مترو شهر تورنتو در جشنواره Toronto Urban Film Festival نیز نمایش داده شد، اعلام کرد: جشنواره TUFF کانادا روزانه با حدود یک میلیون و دویست هزار بازدیدکننده در بیشتر از شصت ایستگاه مترو در شهر تورنتو بزرگترین جشنواره فضای باز آمریکای شمالی محسوب می گردد.

به گفته وی، هر دو جشنواره سن پترزبورگ و تورنتو به دلیل نوع نمایش متفاوتشان جزو پربیننده ترین جشنواره های جهان به شمار می روند.

این انیماتور اعلام کرد: جشنواره مولتی بریج Multi-Bridge CTC هر ساله در فصل تابستان در دو شهر آمستردام هلند و سن پترزبورگ روسیه برگزار می گردد و پربازدیدکننده ترین جشنواره فضای باز اروپا به شمار می رود.

نکویی در سرانجام با اشاره به اینکه انیمیشن استریپی پیش از این در جشنواره مولتی ویژن روسیه حضور یافته است، اعلام کرد: این انیمیشن ایرانی در جشنواره کلیک هلند نیز پذیرفته شده و به زودی در این رقابت حاضر می شود.

انیمیشن کوتاه استریپی با زمان چهار دقیقه توسط بابک و بهنود نکویی کارگردانی شده است و توانسته به بیشتر از سی جشنواره بین المللی فیلم و انیمیشن همچون انسی فرانسه، انماموندی برزیل، انیمست رومانی، ناتینگهام انگلستان، مانسترا پرتقال، لس آنجلس فیست آمریکا، اکسپو تونز آرژانتین، ایماجیناریا ایتالیا، و کلیک هلند راه پیدا کند.

همچنین این انیمیشن توانست در هفدهمین جشن خانه سینما در سه بخش بهترین فیلم، کارگردانی و فضا سازی نامزد دریافت جایزه و در بخش بهترین متحرک سازی برنده تندیس طلایی جشنواره گردد.

داستان این فیلم در خصوص کارگر آرام کارخانه ای است که از فضای یکنواخت و خاکستری کارخانه خسته شده و تصمیم می گیرد خلاقیتش را برای بر هم زدن تکرار و یکنواختی به کارگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 638

به "استریپی در متروی تورنتو به نمایش درآمد، حضور در کلیک هلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "استریپی در متروی تورنتو به نمایش درآمد، حضور در کلیک هلند" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استریپی در متروی تورنتو به نمایش درآمد، حضور در کلیک هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید