اینستاگرام ظاهراً روی قابلیت ریلز آزمایشی برای تولیدکنندگان محتوا کار می نماید
به گزارش تور ارمنستان ارزان، اینستاگرام درحال کار روی روشی برای تولیدکنندگان محتوا است تا ویدیوهای آزمایشی خود را بدون اینکه به فالوورهای آن اکانت نشان داده شوند، برای دیگر کاربران به نمایش بگذارند. این قابلیت شاید به اینستاگرام یک رجحان احتمالی در رقابت با شبکه های اجتماعی دیگر مثل تیک تاک بدهد.
به گزارش تک کرانچ، اینستاگرام این هفته تست جهانی این ویژگی تازه را که Trial Reels نام دارد، شروع نموده است. هدف از این تست، ارائه راهی برای کشف انواع مختلف محتوا یا ارائه شرایط بهتر برای افزایش خلاقیت در ویدیوها است. با اعمال این قابلیت، ویدیوها منتشر می شوند، اما برای فالوورهای آن اکانت نمایش داده نمی شوند؛ بنابراین تولیدنماینده محتوا می تواند این ویدیو را در معرض دید افراد غیرفالوور خود قرار دهد تا بازخوردهای لازم را دریافت کند.
با استفاده از این ویژگی، اینستاگرام اطلاعاتی در خصوص عملکرد این ویدیو ازجمله مواردی مانند اندازه نمایش، لایک، نظرات و اشتراک گذاری را به سازنده نمایش می دهد. بر اساس این موارد، کاربر می تواند انتخاب کند که ویدیو را با دنبال نمایندگان خود به اشتراک بگذارد یا آن را بایگانی کند.
Trial Reels احتمالاً نسخه تکمیل شده Experiment Mode اینستاگرام است
در ماه آوریل گذشته، کاربری به نام الساندرو پالوزی، پیروز به کشف قابلیتی آزمایشی به نام Experiment Mode شد که به خالقان محتوا اجازه می داد تا ریل هایی را پست نمایند که برای فالوورها نمایش داده نمی گردد؛ به نظر می رسد قابلیت Trial Reels یا همان ویدیوهای آزمایشی، نسخه تکامل یافته ویژگی Experiment Mode است.
بر همین اساس، نسخه نهایی این ویژگی - با فرض اینکه به صورت عمومی در دسترس قرار بگیرد - همچنان می تواند تغییر کند. اینستاگرام فعلاً از اظهارنظر رسمی در خصوص این قابلیت خودداری نموده است.
یکی از سخنگویان متا می گوید: ما همواره درحال آنالیز راه های مختلفی هستیم تا سازندگان محتوا بهتر بتوانند در اینستاگرام با کاربران تعامل داشته باشند، اما درحال حاضر موضوعی برای اشتراک گذاری وجود ندارد.
منبع: دیجیاتو
منبع: انتخاب