بحرانی دیگر در راه است؟ ، پیش بینی طغیان رودخانه ها در خوزستان

به گزارش تور ارمنستان ارزان، مدیرکل هواشناسی خوزستان از شروع بارندگی، وزش باد و گرد و خاک از امروز در این استان و نیز طغیان رودخانه ها و مسیل ها اطلاع داد.

بحرانی دیگر در راه است؟ ، پیش بینی طغیان رودخانه ها در خوزستان

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: از امروز دوشنبه (5 اسفندماه) تا سرانجام روز چهارشنبه هفته جاری با ورود سامانه بارشی شاهد افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد متوسط تا شدید در بیشتر مناطق خوزستان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در این مدت بارش در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود. همچنین در این ایام شمال خلیج فارس مواج و همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می گردد.

سبزه زاری بیان نمود: امروز با توجه به وزش بادهای متوسط تا شدید، برای ساعاتی انتظار برخاستن گرد و خاک محلی و موقتی در مناطق مرکزی، جنوبی و جنوب غربی خوزستان مورد انتظار است.

وی ادامه داد: حجم بارش ها در نیمه شمالی و شرقی خوزستان زیاد خواهد بود و سبب طغیان رودخانه ها و مسیل های استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته امیدیه و آغاجاری با 29.8 و دهدز با 10.4 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین 15.3 تا 26.8 درجه سانتیگراد در نوسان بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1051

به "بحرانی دیگر در راه است؟ ، پیش بینی طغیان رودخانه ها در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحرانی دیگر در راه است؟ ، پیش بینی طغیان رودخانه ها در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید