بهترین شیوه آماده شدن دانش آموزان پایه دهم برای کنکور

به گزارش تور ارمنستان ارزان، یک مشاوره تحصیلی و کنکور گفت: دانش آموزان در سال دهم باید تفریح خود را داشته باشند و توصیه نمی کنیم تمام مدت درس بخوانند.

بهترین شیوه آماده شدن دانش آموزان پایه دهم برای کنکور

علیرضا کیادربنسری مشاوره تحصیلی و کنکور در گفت وگو بادرباره مهمترین علت قبولی در کنکور گفت: قبول شدن و یا نشدن در کنکور به فکر افراد مربوط می گردد وقتی داوطلب فکر و باور خود را عوض کند در کنکور خیلی پیروز تر خواهند بود.

این مشاوره تحصیلی در ادامه با بیان اینکه کنکور 98 کنکور سختی بود گفت: با وجود اینکه این کنکور سخت بود باز هم داوطلبان زیادی در آن پیروز شدند. دانش آموزانی که حتی 3 بار در کنکور پیروز نشده اند نیز اگر راه درست را انتخاب نمایند حتما در آن پیروز می شوند.

او در ادامه درباره نحوه پوشش دهی ضعف های درسی گفت: ضعف در برخی از دروس نشان دهنده این نیست که شما همواره در آن درس ناپیروز خواهید بود. بلکه اگر راه درست را انتخاب نمایند حتما پیروز خواهند شد.

او در ادامه گفت: هنوز هم برای مطالعه کنکور دیر نیست و اگر بچه ها تا الان هم خوب پیش نرفته باشند باز هم با برنامه ریزی درست و رفتن راستا درست می توانند در کنکور پیروز شوند و نتیجه درسی بگیرند.

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در آزمون سراسری 99 به تعویق افتاد

کیادربنسری ادامه داد: اگر از الان به بعد را همگام با معلمان پیش بروند و عقب افتادگی خود را جبران نمایند و می توانند با استفاده از این روش ها حتی کتاب های خود را دو دور نیز بنمایند.

این مشاور تحصیلی در ادامه اعلام کرد: دانش آموزان در سال دهم باید تفریح خود را داشته باشند. توصیه نمی کنیم دانش آموز تا صبح بیدار بماند و درس بخواند، زیرا از لحاظ روحی و جسمی ضربه می خورند. با برنامه ریزی و روش درست مطالعه جلو بروند و با این وسیله قطعا در کنکور پیروز می شوند.

او توضیح داد: پیروزیت در کنکور برای کسانی که از پایه آغاز می نمایند خیلی راحت تر است و به عبارتی می توان گفت قبولی تضمینی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1219

به "بهترین شیوه آماده شدن دانش آموزان پایه دهم برای کنکور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شیوه آماده شدن دانش آموزان پایه دهم برای کنکور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید