به کدام یک از شهرهای تایلند سفر کنیم؟

به گزارش تور ارمنستان ارزان، شهرهای معروف تایلند

سفر به کشور زیبای تایلند با طبیعت فوق العاده اش چند سالی است که بین مردم کشور ما رایج شده است. اما هنگامی که تصمیم میگیریم سفر کنیم انتخاب از میان آن ها کار دشواری می گردد. در ادامه با خبرنگاران همراه شوید تا سه مورد از شهرهای معروف تایلند که سفر به آن ها سه تجربه کاملا متفاوت را برایتان به همراه خواهد داشت به شما معرفی کنیم. بانکوک، چیانگ مای و پوکت. آنالیز می کنیم تا بینیم هر یک از این شهر ها چه جذابیت هایی دارند و چه فعالیت هایی را می توان در آن انجام دارد، همچنین بهترین زمان سفر به آن ها کی است.

به کدام یک از شهرهای تایلند سفر کنیم؟

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

بانکوک

بانکوک یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگردی در جنوب شرقی آسیا است. احتمالا به خاطر مردم مهربانش و طبیعت بخشنده و زیبایی که دارد مردم عاشق سفر به آن شده اند، حتی بعضی برای همواره به بانکوک مهاجرت می نمایند و ادامه زندگی خود را در این مورد از شهرهای معروف تایلند می سازند. اگر علاقمند هستید تا به مناطق شهری سفر کنید در انتخاب بانکوک تردید نکنید. بانکوک سال ها است که توانسته نام پایتخت تایلند را برای خود حفظ کند.

آسمان خراش ها، حمل و نقل عمومی، اگزوز اتومبیل توانسته اند به خوبی به خیابان های این شهر رشد نمایند و شریان های قلب کشور تایلند را شکل دهند. تراکم جمعیت در شهر بسیار بالا است و مردم آن فرهنگ های مختلفی دارند. با استفاده از شبکه های مترو و BTS (انواع قطارهای شهری) می توانید به سادگی به کل شهر دسترسی داشته باشید و در آن گردش کنید.

ترمیال 21 مرکز خریدی اسن که طراحی شگفت انگیزی دارد و ساخته شده تا نیازهای هر نوع مسرف نماینده ای را بر طرف کند. در هر طبقه آن متعلقات نواحی متفاوتی از دنیا به فروش می رسد. می توانید از یک بوتیک شیک که مارک های فرانسوی می فروشد خرید کنید و سپس به طبقه دیگر بروید تا لباس های ساحلی کارائیبی ها را بخرید. در این مکان نه تنها نیازمند به یک کمد لباس جدید می شوید، بلکه می توانید هر غذایی که دوست داشتید از هر نقطه ای از دنیا نوش جان کنید. در فودکورت های هیجان انگیزشان می توانیدانواع و اقسام غذاهای تایلندی را در کنار بشقاب های بین المللی فرانسوی و … پیدا کنید. (شما از گشت و گذار برای خرید خسته شده اید و حسابی گرسنه هستید)

آدینه بازار چاتوچاک (Chatuchak)، جایی است که می توانید در آن پول کمتری خرج کنید. این بازار خیابانی است و غرفه های آن در خیابان زده می گردد. در بازار انواع و اقسام لوازم پیدا می گردد. اگر آخر هفته در بانکوک بودید و تصمیم گرفتید سری به این بازار بزنید به شدت پیشنهاد می کنیم که سوغاتی ها را از این جا تهیه کنید. این خیابان مملو از محلی ها و گردشگران می گردد. محل مناسبی برای تست کردن توانایی چانه زدنتان!

خیابان Khao San Road از دیگر دیدنی های بانکوک یکی از شهرهای معروف تایلند است اگر اهل سفرهای سبک هستید و دوست دارید شب در خیابان های زنده شهر گردش کنید می توانید اوقات شادی را در این خیابان سپری کنید. حواستان باشد که در این منطقه سارق زیاد است. پس مراقب وسایلتان باشید.

چیانگ مای

زندگی شهری را پشت سر بگذارید و به دامان طبیعت بیایید. جایی که می توانید از تماشای آبی بی انتها آسمان لذت ببرید. چیانگ مانگ از شهرهای معروف تایلند برای عاشقان طبیعت و کسانی که زندگی آرام و بی دغدغه را ترجیح می دهند یک مقصد بسیار مناسب است. در این شهر چندین جاذبه دیدنی از حیات وحش وجود دارد که تجربه آن شما را به دل طبیعت می برد.

سافاری شب های چیانگ مای چیزی شبیه به رفتن به باغ وحش و مشاهده حیوانات در قفس نخواهد بود. پس از غروب خورشید سافاری سفر خود را شروع می نماید. حیوانات عجیب و غریب از قبیل نوعی جوجه تیغی و راکون مانند حیوانات خانگی پیش شما می آیند و می توانید با آن ها بازی کنید. یک اتوبوس بدون سقف شما را به گردش دور پارک ملی می برد تا بتوانید از نزدیک حیوانات را تماشا کنید. اگر بخواهید به آن ها نزدیک تر شوید می توانید به آن ها غذا دهید. زرافه گردن درازش را خم می نماید و پیش شما می آورد تا از دستانتان غذا بخورد و بچه گرازها دنبال اتوبوس می دوند تا بلکه غذای بیشتری نصیبشان بگردد.

جایی که احتمالا نمی خواهید جاذبه باشد، محل پادشاهی ببرها است. در اینجا ما راه خود را مستقیما به کنار حیوانات وحشی جنگل می بریم. آن ها همان قدری که تصور می کنید و حتی بیشتر دردنده هستند. ببرها 16 ساعت از روز را خواب هستند تا انرژی خود را برای شکر ذخیره نمایند. هنگام بازدید یک زیبای خفته را خواهید دید چرا که ببرها بسیار زیبا هستند.

ببرها خیلی هیجان انگیز هستن اما اگر به دنبال تجربه ای فراتر هستید باید فیل ها را ببینید. در تایلند روی همه چیز عکس فیل ها است. می توانید یک روز کامل را با آن ها سپری کنید و درباره زندگیشان بیشتر بدانید.

پوکت

پوکت جزیره ای است که مناسب دوست داران سفرهای ساحلی است. شهر این مورد از شهرهای معروف تایلند بخاطر کیفیت بالای زندگی در آن، هتل های عالی و آرامشش است، در پوکت به ندرت می توانید جایی را پیدا کنید که فعالیت های هیجان انگیز انجام دهید.

در امتداد ساحل پاتونگ (Patong) قدم بزنید و از تلالو درخشان اقیانوس لذت ببرید. کمی که آن جا بمانید خورشید غروب می نماید و خود را در جاده بانگلا (Bangla) می یابید. ناگهان ساحل با چراغ های نئونی روشن می گردد و صدای موسیقی از همه جا به گوش می رسد.

جزایر کو فی فی بهشت پوکت هستند. یک مقصد جایگزین برای کسانی سفر به دامان طبیعت را ترجیح می دهند. آب شفاف، درخشان و پر از ماهی های رنگارنگ است. سواحل آن پر از گیاهان دریایی و ستاره دریایی است. در این جا ورزش های هیجان انگیز دریایی مانند غواصی، جت اسکی، بنانا و… منتظر شما هستند.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 727

به "به کدام یک از شهرهای تایلند سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به کدام یک از شهرهای تایلند سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید