تور هند: جشنواره رنگ های 2018 در هند برگزار گردید

به گزارش تور ارمنستان ارزان، جشنواره رنگ ها در روز آدینه با حضور هزاران نفر هندی و توریست به سرانجام رسید.

تور هند: جشنواره رنگ های 2018 در هند برگزار گردید

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

هندی ها دیروز آدینه 2 مارس جشنواره رنگ هولی را جشن گرفتند. این جشنواره با هدف پیروزی خیر بر شر هرساله در هند برگزار می گردد. هندی ها و به خصوص هندوها هر سال با هنگام آغاز فصل بهار و در انتها زمستان این جشن را برگزار می نمایند و به یکدیگر پودر و آب رنگ می پاشند و معتقد هستند که با فرا رسیدن بهار، روشنایی بر تارکی چیره می گردد. جشن هولی یا جشنواره رنگ ها در بیشتر منطقه ها از پنج شنبه عصر آغاز می گردد و تا عصر آدینه ادامه دارد. این جشنواره که در حقیقت یک جشن ملی و مذهبی هندی است، در دنیا معروفیت بسیار دارد.

در حقیقت در گذشته هندی ها این جشن را برای برداشت محصول خوب و بهره گیری از رنگ های فصل بهار برپا می کردند. جشن هولی در هند تعطیل رسمی است و امروزه در کشورهای اطراف هند نیز که هندوها در آن زندگی می نمایند، برگزار می گردد.

جشنواره رنگ ها یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در هند است که هرساله هزاران نفر در آن شرکت می نمایند. در طول این جشن تمامی مردم فارغ از طبقات اجتماعی در کنار هم جمع می شوند و دو روز را به شادی و هیجان در کنار هم سپری می نمایند.

منبع: کجارو / en.wikipedia.org / The Daily Telegraph
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2325

به "تور هند: جشنواره رنگ های 2018 در هند برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: جشنواره رنگ های 2018 در هند برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید