جشن های تایلندی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، کشور تایلند با جاذبه‌های فراوانی که دارد، از بهترین کشورهای قاره آسیا برای بازدید از جاذبه‌های متنوع است. در این مقاله شما را با جشنواره‌هایی از کشور تایلند آشنا خواهیم کرد که بسیار شاد و مفرح هستند.

جشن های تایلندی

فستیوال لانترن (Lantern festival YiPeng) در تور تایلند

در فستیوال چیانگ مایی لانترن تایلند که هر ساله در ماه نوامبر برگزار می شود، مناظر واقعا بدیعی خلق می شود و هزاران فانوس کاغذی در نسیم عصر گاهی کرانه رود پنگ در آسمان رها می شوند. فستیوال لانترن، از بقیه فستیوال ها اصیل تر است و فرصت خوبی برای گرفتن عکس های بی نظیر و نفس گیر است و رها کردن فانوس ها، بخشی از این فستیوال است که می توانید بهترین عکس ها را از این قسمت فستیوال بگیرید. فستیوال لانترن با حواشی دیگر مانند رژه، تشریفات مذهبی، آتش بازی و رها کردن قایق های کاغذی در رودخانه همراه است.

فستیوال گیاهخواری در تور تایلند

فستیوال گیاهخواری، علیرغم نامی که دارد یکی از ترسناک‌ترین جشنواره‌هایی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور تایلند در آن شرکت کنید. در میان گردشگران و مسافران دنیا، فستیوال معروفی است، چون در این فستیوال، محلی ها کارهای خیلی زیادی انجام می دهند. شرکت کنندگان کارهای ترسناکی مثل ریاضت کشیدن را انجام می دهند، بطور مثال بدن خود، مخصوصا گونه را با اشیا نوک تیز خراش می دهند و باورشان این است که در عوض راهپیمایی‌های دردناک، خدایان چینی از شما در برابر صدمه دیدن در تور تایلند محافظت می‌کند.

فستیوال شمع تایلند

فستیوال شمع تایلند یکی از بزرگترین فستیوال های شهر ایسان در تور تایلند است که در واقع یک جشن مذهبی در این کشور است و ترکیب جالبی از هنر، فرهنگ و جشن می‌باشد. در فستیوال شمع نزدیک به 10 مجسمه عظیم ساخته شده است که جنس آنها از جنس موم است. هنرمندان، هنر سنتی ومدرن را ترکیب می‌کنند و مخلوقاتی انتزاعی را بوجود می‌آورند. این مجسمه‌های شمعی با همراهی رقاص‌ها  و اجرای موسیقی سنتی در شهر رژه می‌روند.

جشن آب تایلند

در مراسم سال نوی سنتی تایلند که به سونگکران (Songkaran) معروف است، از 13 تا 15 آوریل جشن های مختلفی برگزار می‌گردد. واژه سونگکاران به معنی حرکت و تغییر می باشد. از جذاب‌ترین مراسم سال نوی تایلندی جشن آب است. جشن آب در تمامی شهرهای تایلند با هیجان و شور خاصی برگزار می شود. پاشیدن آب در فرهنگ تایلندی خوش یمنی دارد. جشن آب در چیانگ مای در شمال تایلند با شکوه و هیجان خاصی در تور تایلند برگزار می‌گردد.

انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 269

به "جشن های تایلندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن های تایلندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید