حضور دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه شیراز از آبان ماه

به گزارش تور ارمنستان ارزان، معاون آموزشی دانشگاه شیراز با اشاره تعداد واحدهای دانشجویان ورودی های جدید گفت: با توجه به اینکه پذیرفته شدگان کنکور سال 99 با تاخیر از آبان ماه وارد دانشگاه می شوند تعداد واحد کمتری به آنان ارائه خواهد شد.

حضور دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه شیراز از آبان ماه

علیرضا افشاری فر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره تعداد واحدهای دانشجویان ورودی های جدید گفت: با توجه به این پذیرفته شدگان کنکور سال 99 با تاخیر از آبان ماه وارد دانشگاه می شوند تعداد واحد کمتری به دانشجویان ارائه می گردد و سعی می کنیم با کلاس های جبرانی تا آخر ترم دروس آن ها به اتمام برسد.

افشاری فر در خصوص استقبال دانشجویان ورودی جدید توضیح داد: برنامه معارفه دانشگاه به صورت الکتریکی انجام خواهد شد دانشجویان با تک تک اساتید مربوطه و زمینه کاری آنان آشنا می شوند و اگر استان از لحاظ بیماری کرونا در شرایط مناسب باشد دانشجویان به مدت یک یا دوهفته به منظور آشنایی بیشتر و برطرف اشکال در دانشگاه حضور می یابند؛ و تمام این موارد منوط به مجوز ستاد ملی کرونا استان دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز در خصوص طرح پایش سلامت اظهار کرد: تمام دانشجویان برای حضور در دانشگاه باید در طرح پایش سلامت شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1556

به "حضور دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه شیراز از آبان ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه شیراز از آبان ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید