خبرنگاران طرح فاصله گذاری اجتماعی در 70 ورودی استان البرز شروع شد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، کرج - خبرنگاران- رییس پلیس راه البرز از شروع اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا از امروز آدینه در تمام مناطق این استان خبرداد.

خبرنگاران طرح فاصله گذاری اجتماعی در 70 ورودی استان البرز شروع شد

سرهنگ رضا گودرزی در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: در اجرای این طرح 70 ورودی شهری البرز شناسایی شده و اجازه ورود هیچ فرد غیربومی به این حریم داده نمی گردد.

وی اضافه نمود: در کل جهت آزاد راهی تهران - قزوین هیچ گونه منع تردد وجود ندارد و هدف فقط ورود به حریم شهری است که مدنظر ماموران پلیس راه است.

گودرزی اعلام کرد که اکنون در 23 نقطه ورودی ، مسافران توسط ماموران غربالگری می شوند و افراد مجاز به حریم شهری فقط باید دارای پلاک خودروی تهران و البرز باشند.

سرهنگ گودرزی گفت: نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و آدرس بیمه نامه خودرو است.

وی بیان داشت: بقیه جهتهای فرعی با نصب نیوجرسی بسته شده است.

رییس پلیس راه البرز یاد آورشد که دراجرای این طرح کوشش شده با حذف تردد های غیر ضروری از شیوع بیماری ویروسی کرونا جلوگیری گردد.

گودرزی گفت: طبق توافقات و دستورات کمیته ملی کرونا اجرای این طرح برای حفظ سلامت مردم بوده و از ورود هر گونه افراد غیر بومی جلوگیری می گردد .

از ابتدای شیوع کرونا در استان البرز تا به امروز 2 هزارو 260 بیمار مشکوک و قطعی ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان تحت درمان قرار گرفته اند که در این مدت 115 بیمار قطعی کرونا و 69 بیمار مشکوک در استان جان باخته اند.

اکنون 480 بیمار مشکوک و قطعی کرونا در بیمارستان های البرز بستری هستند.

استان البرز در جهت مسافران 14 استان کشور قرار گرفته است.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از190 کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1233

به "خبرنگاران طرح فاصله گذاری اجتماعی در 70 ورودی استان البرز شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح فاصله گذاری اجتماعی در 70 ورودی استان البرز شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید