دیده شدن چراغ هدایت در مریخ!، عکس

به گزارش تور ارمنستان ارزان، در تازه ترین تصاویری که از مریخ نورد آزمایشگاه علوم مریخ ناسا، کنجکاوی به دست آمده است؛ کنجکاوی در حال نزدیک شدن به صخره ای مسطح به نام تپه های پاهرومپ بود که یک جسم زمینی را در خاک مریخ مشاهده کرد.

دیده شدن چراغ هدایت در مریخ!، عکس

تینا مزدیکی- کنجکاوی چند جسم جالب زمینی را در این سفر مشاهده کرد که شامل یک برآمدگی عجیب و غریب با لوب های گرد روی آن، شبیه به چراغ هدایت بود.

این تصویر از دوربین Mastcam سمت چپ با ارتفاع یک متر و 800 متر در مریخ نورد کنجکاوی گرفته شده است. تخمین های اجرا شده حاکی از آن است که این جسم 30 سانتی متر ارتفاع داشته است.

وایت که این تصویر را ثبت نموده است، می گوید آنچه که مشاهده نموده است، به وضوح هوشمندانه طراحی شده، اما این سازند به احتمال زیاد فقط یک سنگ است.

در اوایل این هفته، پل اسکات اندرسون، یکی از همکاران SpaceFlight Insider متوجه یک توپ عجیب و غریب در مریخ شد که عرض آن حدود یک یا دو سانتی متر بود. به گزارش دیسکاوری نیوز، اما دانشمندان ناسا گفتند که این فقط یک سنگ کروی است که احتمالاً به وسیله فرایندهای فرسایش تشکیل شده است، فرآیندی که در آن مواد معدنی سخت شده و فشرده می شوند.

منبع: spaceflightinsider

  • دانشمندان پاسخ دادند/ چند سال دیگر می توان با فرازمینی ها ارتباط برقرار کرد؟

  • آزمایش نو ناسا بشر را به منشا کیهان می برد!/عکس

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 آذر 1402 بروزرسانی: 6 آذر 1402 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2645

به "دیده شدن چراغ هدایت در مریخ!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیده شدن چراغ هدایت در مریخ!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید