راه اندازی فروشگاه در اینستاگرام راحت تر شد
به گزارش تور ارمنستان ارزان، مدیرعامل فیس بوک بیان کرد این شرکت شبکه اجتماعی راه اندازی فروشگاه های دیجیتالی در اینستاگرام را برای تولیدکنندگان محتوا راحت تر می نماید.

به گزارش خبرنگاران، مارک زاکربرگ اظهار کرد: فیس بوک به تولیدنمایندگان محتوا اجازه می دهد فروشگاهها را در صفحات پروفایل شخصی اینستاگرام خود اضافه نموده و اکانتشان را با شرکتهای کالا مانند فانجوی یا براوادو لینک نمایند.
فیس بوک همچنین در حال آزمایش ابزار جدیدی است که به افراد اجازه می دهد برای تبلیغ محصول پول دریافت نمایند. این قابلیت به تولیدنمایندگان محتوا امکان می دهد از خریدهایی که به وسیله توصیه آنها به هوادارانشان انجام می گیرد، کمیسیون دریافت نمایند. برندها نرخ کمیسیون خود را مشخص می نمایند.
این خبر در راستای کوشش فیس بوک و اینستاگرام برای جذب تولیدنمایندگان محتوا به وسیله ابزارهای درآمدزایی جدید و رقابت با سرویسهایی مانند اسنپ چت و تیک تاک اعلام شد.
بر اساس گزارش بلومبرگ، فیس بوک در دوران پاندمی فعالیت در عرصه تجارت الکترونیکی را توسعه داده و کوشش نموده است کسب و کارهای کوچکی که حضور دیجیتالی خود را توسعه داده اند تا مشتریان جدیدی را پیدا نمایند، جذب کند.
منبع: خبرگزاری ایسنا