رقابت ایران، امارات، کویت و تایلند برای میزبانی جام ملت های 2019 آسیا

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران: میزبانی عربستان هم از جام ملت های 2019 آسیا منتفی شد تا شانس ایران و امارات برای برگزاری این رقابت ها بیش از پیش گردد.

رقابت ایران، امارات، کویت و تایلند برای میزبانی جام ملت های 2019 آسیا

با سفر ارزان به تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرگزای خبرنگاران، بر اساس گزارشی که امروز (چهارشنبه) در روزنامه عکاظ عربستان به چاپ رسیده است، این کشور از جمع کشورهای خواستار میزبانی مسابقات جام ملت های 2019 آسیا کنار رفت.

حافظ المدلج، یکی از اعضای فدراسیون فوتبال عربستان گفت این کشور رقابت برای میزبانی جام ملت های 2019 را به دلیل آماده نشدن پرونده مورد نظر برای ارسال به AFC و عدم تضمین دولت و وزارت دارایی و بازرگانی عربستان به ایران و امارات واگذار نموده است.

براساس این گزارش عربستانی ها که از شنیدن این خبر ناامید شده اند از مسئولان مربوطه خواسته اند تا مشکل به وجود آمده را حل و فصل نمایند. عربستان در کنار ایران و امارات یکی از اصلی ترین شانس های کسب میزبانی رقابت های جام ملت های 2019 آسیا بود.

پس از کنار رفتن کشورهایی همچون چین، عربستان، عمان و بحرین از جمع کشورهای خواستار امتیاز میزبانی جام ملت های 2019 آسیا رقابت برای کسب امتیاز برگزاری این رقابت ها بین 4 کشور ایران، امارات، کویت و تایلند خواهد بود.

ابتدا 11 کشور آمادگی خود را برای برگزاری این مسابقات اعلام نموده بودند ولی نام 3 کشور لبنان، مالزی و میانمار در همان ابتدا از این فهرست خارج شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 710

به "رقابت ایران، امارات، کویت و تایلند برای میزبانی جام ملت های 2019 آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت ایران، امارات، کویت و تایلند برای میزبانی جام ملت های 2019 آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید