عضویت بیش از 60درصد دانش آموزان خرمشهری در نرم افزارآموزشی شاد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، معاون مدیرکل و مدیر آموزش پرورش خرمشهر، از عضویت بیش از 60درصد دانش آموزان این شهرستان در نرم افزارآموزشی شاد خبر داد.

عضویت بیش از 60درصد دانش آموزان خرمشهری در نرم افزارآموزشی شاد

به گزارش خبرنگار از ،ناصر علی فر ، معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش خرمشهر گفت: باتوجه به لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی اعم از هرگونه تجمع، مدارس به عنوان یکی از مراکز شلوغ و خطرناک در شیوع کرونا تعطیل شدند، اما فرایند آموزش همچنان ادامه دارد .

او با بیان اینکه معلمان و دانش آموزان همچنان در تکاپوی تعلیم و تربیت هستند، افزود: از ابتدای تعطیلی مدارس، معلمان و دانش آموزان دست به کار نماندند و از طریق نرم افزارهای مختلف با تهیه جزوه های الکترونیک، تشکیل گروه های مجازی، ارائه کلیپ های آموزشی و... به تدریس و فراگیری دروس پرداختند.

معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش خرمشهر درمورد مشارکت جامعه فرهنگی خرمشهر در نرم افزار آموشی شاد، گفت: بیش از 60 درصد دانش آموزان ، 90 درصد از معلمان و تمامی مدیران مدارس خرمشهر در این برنامه آموزشی عضو شدند ، اما آموزش رسمی در برنامه شاد هنوز صورت نگرفته است و بعد از عضویت تمامی دانش آموزان در این، تدریس به طور رسمی آغاز میشود.

ناصر علی فر ادامه داد: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، برای دانش آموزانی که به نرم افزار آموزشی شاد دسترسی ندارد، تدابیر و تمهیداتی را در نظرگرفتیم که با اتمام فرایندشناسی این دانش آموزان، اجرای خواهندشد .

او با اشاره به اینکه تمامی ادارات آموزش و پرورش در تلاش برای رفع ایرادات نرم افزار آموزشی شاد هستند،گفت: امیدوار هستیم بعد از پایان تعطیلی مدارس نیز برنامه آموزشی شاد در کنار تدریس حضوری به عنوان رسانه مکمل آموزشی ، به معلمان و دانش آموزان کمک کند.

مدیرآموزش و پرورش خرمشهر در پایان از پوشش خیرخواهانه مردم شهرستان برای تهیه، تلفن همراه و تبلت جهت اهدا به دانش آموزان بی بضاعت برای تسهیل در امر آموزش مجازی خبر داد .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1334

به "عضویت بیش از 60درصد دانش آموزان خرمشهری در نرم افزارآموزشی شاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضویت بیش از 60درصد دانش آموزان خرمشهری در نرم افزارآموزشی شاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید