معرفی 10 جاذبه برتر گردشگری تایلند (تور ارزان تایلند)

به گزارش تور ارمنستان ارزان، در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره 10 جاذبه برتر گردشگری تایلند سخن خواهیم گفت.

معرفی 10 جاذبه برتر گردشگری تایلند (تور ارزان تایلند)

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

تایلند کشوری که در است که در جنوب شرقی آسیا واقع شده و بخاطر شرایط آب و هوای از جاذبه های گردشگری بسیاری برخوردار است و به همین دلیل سالانه پذیرای گردشگران زیادی می باشد شهر های توریستی و مشهور تایلند عبارتند از : پاتایا , بانکوک و..

. سواحل شفاف آبی رنگ، جنگل انبوه، غذاهای عالی، خانه های ییلاقی رو به ساحل مقرون به صرفه و تعدادی از برترین هتل های لوکس در دنیا که می توان همه اینها را در تایلند پیدا کرد .

مقالات بیشتر :

  • جاهای تماشای تایلند

جزیره کو فی فی

کو فی فی یک مجمع الجزایر کوچک در استان کرابی در جنوب تایلند است. کو فی فی دان بزرگ ترین جزیره این گروه و تنها جزیره با ساکنان دائمی است در حالی که کو فی فی له کوچک تر به عنوان یک ساحل یا تورهای غواصی بسیار محبوب است. گردشگری در کو فی فی به تازگی بسیار محبوب شد، به ویژه پس از آنکه کو فی فی له به عنوان محل فیلمبرداری در سال 2000 برای فیلم ساحل مورد استفاده نهاده شد. به خاطر توده های فراوان گردشگران، کو فی فی در حال کمتر و کمتر مجذوب کننده شدن است اما در حال حاضر هنوز یک مکان بسیار زیبا است.

کوه تائو

کوه تائو، به معنای جزیره لاک پشت، یک جزیره کوچک واقع شده در نزدیکی ساحل شرقی خلیج تایلند است. در حدود 7000 غواص تازه در کوه تائو در هر سال گواهینامه غواصی می گیرند که از آن یکی از محبوب ترین مقاصد در دنیا برای یادگیری غواصی ساخته است. غواصی در اطراف صخره های جزیره آسان و سرگرم کننده است و شما می توانید تنوع چشمگیر از گونه های دریایی مانند مرجان ها، لاک پشت، میزان زیادی از ماهی های کوچک و کوترماهیان را ببینید و شانس بسیار کمی برای تماشا یک کوسه نهنگ وجود دارد. میانه دید حدود 15-20 متر است.

خلیج فانگ نگا

خلیج فانگ نگا در بیش از 95 کیلومتری جزیره پوکت واقع شده که یکی از جاذبه های برتر در تایلند و یکی از منطقه ها خوش چشم انداز و زیبا در این کشور است. این خلیج از غارهای زیبا، غارهای زیر دریا و جزایر سنگ آهکی تشکیل شده است. معروف ترین جزیره در این خلیج کو پینگ کان است که در فیلم جیمز باند مردی با تفنگ طلایی مورد استفاده نهاده شده (معمولا به عنوان جزیره جیمز باند شناخته می گردد) است. راه محبوب بازدید از خلیج فانگ نگا استفاده از کایاک به عنوان تنها راه رفتن به داخل غارهای دریای است.

جزیره ریلی

ریلی (یا رای له) یک شبه جزیره کوچک است که با توجه به صخره های سنگ آهکی دسترسی آن به زمین اصلی قطع شده و تنها با قایق قابل دسترسی است. این صخره، سنگ نوردان را از سراسر دنیا به خود جذب می نماید. این منطقه بعلاوه یکی از جاذبه های محبوب در تایلند به علت سواحل زیبا و جو آرامش بخش و آرام آن است. محدوده اسکان از خانه های ییلاقی مقرون به صرفه محبوب کوهنوردان تا تفریحگاه های لوکس برای ثروتمندان موجود است.

بازار شب چیانگ مای

چیانگ مای یکی از جاذبه های برتر تایلند است. این بازار شب معروف در بلوک های چند شهرستان در امتداد پیاده رو، در داخل ساختمان و محوطه معابد توسعه یافته است. این بازار داری صنایع دستی، آثار هنری، لباس و محصولات وارداتی و تعدادی از مراکز بزرگ خرید مدرن است. در ابتدا، بازار به تجار چینی تعلق داشت، اما از آن جایی که به صورت گسترده همراه با ساختمان های تجاری بیشتری رشد یافت دیگر متعلق به یک گروه از مردم نبود. در عوض صاحبان بسیاری وجود دارد که بیشتر آن ها تایلندی هستند.

جزایر سیمیلان

جزایر سیمیلان در غرب دریای آندامان به عنوان برترین مقصد غواصی در تایلند در نظر گرفته شده است.مجمع الجزایر از 9 جزیره با سواحل شنی سفید و پوشیده از جنگل های استوایی تشکیل شده است.منظره ها زیر آب حتی بیشتر قابل ملاحظه هستند. 2 نوع مختلف از نقاط غواصی در اطراف جزایر سیمیلان وجود دارد. سایت های شیرجه در شرق شامل صخره های مرجانی شیب دار و در غرب سایت های غواصی باتخته سنگ گرانیت بزرگ که با مرجان های سخت و نرم پوشش داده شده است.

کاخ بزرگ

ساخت و ساز کاخ بزرگ در سال 1782 زمانی شروع شد که مرکز سیام از تانبوری به بانکوک منتقل شد. این کاخ تا زمان مرگ مرموز پادشاه رامای هفتم در 1946 به عنوان محل اقامت پادشاهان تایلند بود سپس برادر او شاه بهومیبول آدولیادج پیروز شد به طور دائم به کاخ چیترالادا نقل مکان کند. کاخ بزرگ طیف وسیعی از سبک های معماری، اعم از سبک ناب آیوتا از معابد در ترکیبی از تایلندی و غربی را پوشش می دهد. این مکان بعلاوه شامل وات فرا کائو، خانه بودای زمردی، یکی از قدیمی ترین و معروف ترین مجسمه های بودا در دنیا است.

کو چانگ

کو چانگ واقع در نزدیکی مرز کامبوج، دومین جزیره در تایلند و بزرگ ترین در مجمع الجزایر پارک دریایی کو چانگ است. کو چانگ یکی از زیباترین جزایر تایلند دارای چندین آبشار، صخره های مرجانی بزرگ، جنگل های انبوه و سواحل سفید شنی است. این جزیره بعلاوه خانه طیف گسترده ای از حیات وحش، از جمله پرندگان، مارها، آهو و تعدادی فیل است. در این اواخر در کمتر از ده سال، کو چانگ خود را به یک مقصد توریستی عمده در تایلند تبدیل نموده است و در حالی که هنوز ساکت تر از جزایری مانند پوکت و یا کو سامویی است.

آیوتایا

آیوتایا در سال 1350 میلادی به وسیله پادشاه یو تانگ به عنوان دومین مرکز سیام پس از سوخوتای تاسیس شد. در طول قرن ها، مکان ایده آل بین چین، هند و مجمع الجزایر مالایی، آیوتایا را مرکز تجارت آسیا ساخته بود. در 1700 آیوتایا تبدیل به یکی از بزرگ ترین شهرها در دنیا با مجموع 1 میلیون نفر جمعیت شده بود. در سال 1767 در نتیجه فروپاشی پادشاهی این شهر، به وسیله ارتش برمه نابود شد. این شهر دوباره در چند کیلومتر در شرق خرابه ها که در حال حاضر پارک تاریخی آیوتایا نام دارد تاسیس شد. بسیاری از بقایای معابد و کاخ ها چون در آن موقع از سنگ ساخته شده بودند تقریبا به صورت سالم به جای مانده است.

کو تاروتاو

کو تاروتاو یکی از 51 جزیره متعلق به پارک ملی دریایی مجمع الجزایر تاروتاو در جنوب تایلند است. یکی از بزرگترین جاذبه های تاروتاو حیات وحش آن با لاک پشت های دریایی، نهنگ، بزمجه، ماکاک ، موش آهو و موارد دیگر است که همه در جزیره و آب های اطراف قرار دارند. در مقایسه با دیگر جزایر آندامان، آب کو تاروتاو برای غواصی تیره است، اما سواحل دست نخورده، آبشارها، قابلیت پیاده روی و چشم انداز های عالی آن را جبران می نماید.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2480

به "معرفی 10 جاذبه برتر گردشگری تایلند (تور ارزان تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 10 جاذبه برتر گردشگری تایلند (تور ارزان تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید