تور ایتالیا: مه لقا جابری همراه با جنیفر لوپز در جشنواره فیلم ونیز

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران : جشنواره فیلم ونیز بهانه ای شد تا در ادامه مدل لباس جنیفر لوپز و مه لقا جابری را در این جشنواره برایتان به تصویر بکشیم.

تور ایتالیا: مه لقا جابری همراه با جنیفر لوپز در جشنواره فیلم ونیز

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

جنیفر لوپز از سوپراستارهای دنیا است. جنیفر لوپز در دنیای هالیوود بسیار فعال است. صدا و سبک جنیفر لوپز در خوانندگی هواداران بیتعدادی را برای او جمع آوری نموده است. جنیفر لوپز در جشنواره فیلم وهم حضور دارد. مه لقا جابری مدل ایرانی هم در این جشنواره حضور یافت. در ادامه عکس هایی از جنیفر لوپز در لباس های متنوع و مه لقا جابری را مشاهده کنید.

جشنواره فیلم وهم (به ایتالیایی: Mostra Internazionale dArte Cinematografica di Venezia) قدیمی ترین جشنواره فیلم در دنیا و یکی از عظیم ترین جشنواره های سینمایی دنیا بتعداد می آید. جشنواره فیلم وهم نخستین بار در سال 1932 میلادی برگزار گردید و در کنار جشنواره هایی چون کن و برلین از مهمترین رخدادهای سینمایی اروپا و دنیا به تعداد می آید. جشنواره فیلم وهم در طول سال های جنگ دوم دنیای برگزار نمی شد و در بعضی سال ها، بخش مسابقه آن فعال نبوده است.

جایزهٔ اصلی جشنواره وهم، شیر طلایی نام دارد. بعلاوه در این جشنواره، جایزه ای به نام جایزهٔ انسانیت وجود دارد. این جایزه که مبلغ آن 50 هزار دلار است، به سینماگران و بازیگرانی اهدا می گردد که خود را وقف فعالیت های انسان محبت آمیز می نمایند. بعلاوه جایزه جام روباه به برترین بازیگران زن و مرد اهدا می گردد. از سال 2002 به بعد جایزه سان مارکو برای برترین فیلم بخش ضدجریان اختصاص داده شد. از طیف وسیعی برنامه های جداگانه از جمله نمایشگاه بین المللی هنر وهم هم تأسیس شده است. جشنواره بین المللی موسیقی معاصر وهم، جشنواره بین المللی تئاتر وهم، نمایشگاه بین المللی معماری وهم، جشنواره بین المللی پایکوبی معاصر وهم و جشنواره بین المللی بچه ها و نوجوانان کارناوال وهم به صورت جداگانه زیر نظر مجموعه جشنواره های وهم برگزار می گردد.

به همین بهانه در این مقاله مدل لباس مه لقا جابری و جنیفر لوپز از افراد مشهوری بودند که در این جشنواره شرکت نموده بودند را گردآوری نموده ایم.

مدل لباس جنیفر لوپز Jennifer Lopez در جشنواره فیلم وهم 2021 - عکس تعداده 1

مدل لباس جنیفر لوپز Jennifer Lopez در جشنواره فیلم وهم 2021 - عکس تعداده 2

مدل لباس جنیفر لوپز Jennifer Lopez روی فرش قرمز جشنواره فیلم وهم 2021 - عکس تعداده 1

مدل لباس جنیفر لوپز Jennifer Lopez روی فرش قرمز جشنواره فیلم وهم 2021 - عکس تعداده 2

مدل لباس جنیفر لوپز Jennifer Lopez روی فرش قرمز جشنواره فیلم وهم 2021 - عکس تعداده 3

مدل لباس مه لقا جابری Mahlagha Jaberi روی فرش قرمز جشنواره فیلم وهم 2021 - عکس تعداده 1

مدل لباس مه لقا جابری Mahlagha Jaberi روی فرش قرمز جشنواره فیلم وهم 2021 - عکس تعداده 2

منبع : سیمرغ

منبع: رکنا
انتشار: 31 شهریور 1400 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2149

به "تور ایتالیا: مه لقا جابری همراه با جنیفر لوپز در جشنواره فیلم ونیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: مه لقا جابری همراه با جنیفر لوپز در جشنواره فیلم ونیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید